میردامادی ها چطور آنلاین درس می خوانند؟

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد شنبه تا دوشنبه هر هفته در کلاس های آنلاین شرکت می کنند. این کلاس ها برای دانش آموزان هر سه پایه و با نرم افزار Adobe connect از شنبه ۱۷ اسفندماه تشکیل می شود و حضور همه دانش آموزان در آن اجباری است. کلاس های آنلاین واحد میرداماد در بازه های یک ساعته از ۸:۳۰ صبح تا ساعت ۱۶ در ۵ زنگ برگزار می شود.

به گفته «امیرحسین غفوری» مسئول آموزش واحد میرداماد، برنامه تشکیل کلاس های آنلاین به صورت هفتگی به دانش آموزان ارائه می شود: «با توجه به شرایط به وجود آمده کلاس های آنلاین روزهای شنبه تا دوشنبه برای دانش آموزان برگزار می شود. بچه ها باید در ساعات مشخص شده نرم افزار مربوطه را اجرا و در کلاس حضور پیدا کنند. اگر تعطیلات تا بعد از عید هم ادامه پیدا کند برنامه کلاس ها را به صورت ماهانه به دانش آموزان می دهیم.»

مسئول آموزش مدرسه درباره دیگر برنامه های آموزشی واحد میرداماد در روزهای تعطیل نیز می گوید: «دانش آموزان روزهای سه شنبه و چهارشنبه هم باید فایل هایی که به صورت آفلاین در کانال های اطلاع رسانی مدرسه قرار داده می شود را دانلود و مطالعه کنند. همچنین در این روزهای تکالیفی هم برای بچه ها در نظر می گیریم که باید بر اساس برنامه مطالعاتی شان انجام داده و در کلاس های آنلاین به معلمانشان ارائه دهند.»

شرکت در آزمون های آنلاین برنامه دیگر میردامادی ها است. آن ها هر دوشنبه در آزمون آنلاین شرکت می کنند. اولین آزمون آنلاین میردامادی ها از ۴ درس ادبیات، عربی، علوم و ریاضی برگزار می شود. دانش آموزان باید در این امتحان به ۱۰ سوال تستی از هر درس پاسخ دهند.

اخبار پیشنهادی