انتخابات انجمن اولیا و مربیان واحد آبشناسان برگزار شد

اعضای جدید انجمن اولیا و مربیان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان معرفی شدند. رای گیری برای انتخاب اعضای انجمن، ۲۸ مهرماه در سالن اجتماعات واحد آبشناسان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه «محسن ایرجی» مدیر مدرسه درباره موضوعات مختلفی برای اولیا صحبت کرد. ایرجی درباره جایگاه مهم انجمن اولیا و مربیان مدرسه گفت: «انجمن اولیا و مربیان بازوی مشورتی مدارس است. انجمن اولیا و مربیان با نظارت بر فعالیت های مدرسه، به کادر اجرایی در پیشبرد برنامه ها کمک می کند.» به گفته ایرجی اعضای انجمن اولیا و مربیان به عنوان نمایندگان خانواده ها می توانند نظرات خانواده ها را به مدرسه منتقل کنند.

پیش از برگزاری انتخابات، آقای جنیدی رییس سه سال گذشته، ضمن تشکر از اعضای سال گذشته انجمن اولیا و مربیان واحد آبشناسان گزارشی از فعالیت های انجمن به خانواده ها ارائه داد. تقدیر و تشکر از اعضای سال گذشته انجمن اولیا و مربیان مدرسه توسط کادر اجرایی جدید واحد آبشناسان با اهدای لوح تقدیر و هدیه، بخش دیگری از این برنامه بود.

رای گیری برای انتخاب اعضای جدید انجمن اولیا و مربیان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان، بعد از معرفی کاندیداها و صحبت های کوتاه آن ها با اولیا برگزار شد. در نهایت و براساس نظر خانواده ها، آقایان پژمان احمدی، سید منوچهر ساداتی، مهدی کاسه گرها، رضا مازندرانی و پیمان کدفر و خانم ها لادن غفاری، سیده کبری یادگاری و زهره دانش مهر به عنوان اعضای اصلی و آقایان افشین ولایی و علی هادیان به عنوان اعضای علی البدل انجمن اولیا و مربیان واحد آبشناسان برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ انتخاب شدند.

اخبار پیشنهادی