مسئول فرهنگی واحد پاسداران:

مسابقه استعدادهای برتر بهمن ماه برگزار می شود

همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، برنامه های فرهنگی و ورزشی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی- واحد پاسدران هم تازه شده اند. آقای سبحان، مسئول فرهنگی واحد پاسداران در این باره می گوید: «برنامه های فرهنگی در گروه های فرهنگی، مذهبی، هنری و ورزشی تعریف شده اند. امسال علاوه بر برنامه های مختلف مناسبتی تدارک دیده شده، هم زمان با ولادت امام علی (ع)، جشن بزرگ و مفصل ۱۳ رجب را برگزار خواهیم کرد.»

وی با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در آبان ماه سال جاری گفت: «المیپاد ورزشی در ده رشته فوتسال، بسکتبال، والیبال، دو ومیدانی، بدمینتون، پینگ پنگ، دارت، مچ اندازی، شطرنج، طناب کشی برگزار می شود. ضمن اینکه یک دوره مسابقه جداگانه شطرنج هم در طول سال تحصیلی برگزار خواهیم کرد.»

امسال به بچه ها مدال می دهیم

آقای سبحان، برگزاری مسابقه «برج هیجان» و رقابت «روبیک» در آذرماه را از برنامه های سرگم کننده و تفریحی واحد پاسداران ذکر کرد: «امسال می خواهیم مسابقات استعداد برتر را در بهمن ماه برگزار کنیم.» برنامه هنری گویندگی و جشنواره عکاسی از دیگر برنامه های هنری واحد پاسداران است: «بنا داریم جشنواره عکاسی را اواخر اردیبهشت ماه سال آینده، همزمان با هفته میراث فرهنگی برگزار کنیم.»

بخش فرهنگی واحد پاسدارن بنا دارد امسال یک خبرنامه الکترونیکی مرتبط با فعالیت های مدرسه تولید و در کارسنج عرضه کند: «به نگارش توجه خاص داریم. بنابراین مسابقات انشا نویسی هم خواهیم داشت. ضمن اینکه راه اندازی باشکاه نویسندگی و نقد فیلم را هم در برنامه داریم. البته اجرای آنها بستگی به توانایی بچه ها دارد.» برگزاری مراسم های ملی و مذهبی هم از دیگر برنامه های بخش فرهنگی واحد پاسداران است.

مسئول فرهنگی واحد پاسداران، با تاکید بر استفاده از توانمندی های دانش آموزان برای تولید محتواهای فرهنگی درباره شیوه تشویق در واحد پاسداران گفت: «نظام تشویق در واحدمان تدوین شده است. بنابراین امسال به بچه ها مدال هم می دهیم.»

اخبار پیشنهادی