مدیران مدارس قطب ۳ منطقه ۱ به واحد فرمانیه آمدند

جلسه هم اندیشی مدیران قطب ۳ منطقه ۱ آموزش و پرورش شهر تهران روز دوشنبه ۲۸ بهمن به میزبانی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه برگزار شد.

در این جلسه مدیران ۳۲ دبیرستان دوره اول قطب ۳ منطق ۱ به همراه مسئول قطب و معاونان حضور داشتند.

«ابوالفضل رستمی» مدیر واحد فرمانیه در مورد برگزاری این جلسه می گوید: «بیش از ۹۰ دبیرستان دوره اول در منطقه ۱ وجود دارد که به چهار قطب تقسیم شده اند. میزبانی از جلسه های فصلی هم اندیشی مدیران مدارس فرصت خوبی برای مدرسه میزبان است تا اقدامات و فعالیت های خود را معرفی کنند. »

وی می افزاید : «ما در این جلسه یک بسته فرهنگی به هر یک از مدیران اهدا کردیم. در این بسته بروشورهای معرفی زیرمجموعه های مجتمع علامه طباطبایی مانند تهیه غذای هفت و نیم، مرکز مشاوره هفت و نیم و ماهنامه هفت و نیم وجود داشت. مدیران مدارس از امکانات فیزیکی مدرسه بازدید کردند و نماهنگی هم از فعالیت های واحد فرمانیه در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ را تماشا کردند.»

مدیر واحد فرمانیه بخش سخنرانی این جلسه را بسیار مفید و کاربردی می داند و می گوید: «موضوع سخنرانی جلسه های هم اندیشی مدیران مدارس از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش انتخاب می شود. موضوع این جلسه خلاقیت و نوآوری در مدارس بود. «هادی ربیعی» مدیر پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران سخنران این جلسه بود. ما از سخنرانی استفاده کردیم که تجربه کار در مدرسه را داشته باشد تا حرفهایش برای مدیران کاربردی و عملی باشد. این سخنرانی بیشتر جنبه کارگاهی و پرسش و پاسخ داشت.»

اخبار پیشنهادی