مادران و دانش آموزان گلستانی در بازار گل

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبای – واحد گلستان با مادرانشان به اردوی تفریحی رفتند.

به مناسبت روز مادر، برای دومین بار اردوی مادرانه به مقصد بازار گل شهید محلاتی با حضور پر تعداد مادران گلستانی برگزار شد.

«حجت حضرتی» مدیر واحد گلستان در مورد برگزاری این اردو به خبرنگار مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی گفت: « این دومین سال برگزاری اردوی مادرانه است. سال گذشته به بازار گل رفتیم که مورد استقبال مادران بود.»

او افزود: « به دلیل اهمیت این اردو برای مدرسه، در شورای دانش آموزی و انجمن اولیا و مربیان راجع به آن بحث شد و نهایتا تصمیم گرفتیم که این اردو را یک بار دیگر در بازار گل برگزار کنیم. مادران هم بسیار راضی بودند که یک روز همراه با فرزندشان را می گذرانند.»

حضرتی در مورد هدف برگزاری اردوی مادرانه توضیح داد: «هدف ما این است که بچه ها یک روز در خدمت مادرانشان باشند و به این شکل از آنها قدردانی کنند. ما اردوی پدران و پسران را هم داریم که برنامه هایش عمدتا تفریحی و ورزشی است و باعث نزدیکی و صمیمیت بین پدران و فرزندان می شود. در این اردو علاوه بر ایجاد صمیمیت دنبال این بودیم که بچه ها در عمل از مادرشان تشکر کنند.»

به گفته مدیر واحد گلستان تعداد مادران شرکت کننده در این اردو تقریبا دو برابر سال گذشته بود. در پایان اردو به عنوان یاد بود و هدیه روز مادر، گلدان کوچکی به شرکت کنندگان اهدا شد.

اخبار پیشنهادی