قهرمانان فوتسال و بسکتبال روی سکو رفتند

میرداماد، فرمانیه و آبشناسان در رقابت‌های بسکتبال طلایی شدند.

تیم های فوتسال و بسکتبال مدارس میرداماد، فرمانیه و آبشناسان در دومین دوره المپیاد ورزشی طلیعه نور روی سکوی قهرمانی رفتند و مدال ها و جوایزشان را از عضو هیات موسس مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی دریافت کردند. 

میرداماد، فرمانیه و آبشناسان در رقابت‌های بسکتبال طلایی شدند.

در رقابت های بسکتبال پایه هفتم، تیم بسکتبال واحد میرداماد به مقاهم قهرمانی رسید و تیم های آبشناسان و گلستان دوم و سوم شدند.در مسابقات بسکتبال پایه هشتم، تیم بسکتبال فرمانیه روی سکوی نخست رفت و تیم های واحد آبشناسان و میرداماد به مقام سوم رسیدند. رقابت های بسکتبال پایه نهم با قهرمانی آبشناسان پایان یافت و تیم های میرداماد و گلستان به مقام های دوم و سوم رسیدند.

مدارس آبشناسان و فرمانیه، در رقابت‌های فوتسال به مقام فهرمانی رسیدند

در رقابت‌های فوتسال پایه هفتم، تیم فوتسال واحد فرمانیه به مقام اول دست یافت و تیم های پاسداران متوسطه اول و میرداماد، دوم و سوم شدند. در مسابقات پایه هشتم نیز تیم فوتسال آبشناسان با بازی های منسجم گوی سبقت را از مدارس میرداماد و گلستان ربود و به مقام اول رسید. در این بخش، واحد میرداماد دوم و مدرسه گلستان سوم شدند. مسابقات فوتسال پایه نهم دوره متوسطه اول و پایه دهم دوره متوسطه دوم به صورت مشترک برگزار شد. در این مسابقات تیم فوتسال آبشناسان الف، به مقام اول رسید و تیم های فرمانیه و پاسداران متوسطه دوم به رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

آقای یاسر توفیق حق، عضو هیات موسس مجتمع و مدیرعامل موسسه با همراهی آقای مصطفی جوادزاده، معاون هماهنگی مجتمع و تعدادی از مدیران و معاونان مدارس تابعه با حضور در ورزشگاه محل برگزاری مسابقات، مدال ها و جوایز تیم های اول تا سوم هر پایه را اهداء کردند. دومین دوره المپیاد ورزشی طلیعه نور در شش رشته فوتسال، بسکتبال، والیبال، شنا، پینگ پنگ و شطرنج از بیست و چهارم دی ماه آغاز شده است و تا اردیبهشت سال آینده ادامه دارد. 

اخبار پیشنهادی