قهرمانان المپیاد ورزشی واحد گلستان را بشناسید

المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، یادواره شهید حسین فهمیده هفته آخر آبان و هفته اول آذر در دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان برگزار شد و نفرات و تیم های برتر مشخص شدند.

در رشته فوتسال، تیمی از پایه نهم قهرمان شد. آرش مافی، محمد محمد نژاد، محمد مهدی علی نژاد، امیر ایلیا امانپور، ساتیار اسلامی، سینا دستجردی، برنا فروتنی و مهدی عزیزی اعضای تیم قهرمان هستند. در رشته فوتسال ۹ تیم شرکت داشتند.

در رشته والیبال کسری بهروزکار، ماهان همتی، کیان نوروزی و مصطفی خسرو آبادی از پایه هشتم به مقام قهرمانی رسیدند. در این رشته ۴ تیم در المپیاد شرکت داشتند.

در رشته بسکتبال نیز ماهان رحیمی، سید نیما طباطبایی و محمد حسین رهبری مهر از پایه نهم به مقام قهرمانی رسیدند. ۴ تیم در این رشته شرکت داشتند.

در رشته تنیس روی میز مانی اقبالیان از پایه هفتم به مقام قهرمانی رسید، برنا فروتنی و روبین حجت از پایه هشتم هم به مقام دوم و سوم رسیدند.

در رشته شنا آروین وهابی و امیر ایلیا امانپور از پایه نهم، علی سنبل و آرمان حیدری از پایه هفتم و کیان بهرام نیاکان از پایه هشتم مقام های برتر را کسب کردند.

آرتین حسین زاده از پایه هفتم، پارسا معتمدی از پایه هشتم و ایلیا دباغ از پایه هفتم در رشته دارت به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

اخبار پیشنهادی