قهرمانان المپیاد ورزشی از فرمانیه آمدند

دانش آموزان فرمانیه با کسب یک مقام قهرمانی در مسابقات بسکتبال، دو مقام قهرمانی و نایب قهرمانی، در رقابت های فوتسال و مقام سومی در مجموع مسابقات شنا، در دومین المپیاد ورزشی طلیعه نور درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی واحد فرمانیه، دانش آموزان پایه هشتم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی- واحد فرمانیه با انجام بازی های قدرتمند و حمایت های مربیان و مسئولان مدرسه توانستند در رقابت های بسکتبال دومین المپیاد ورزشی طلیعه نور به مقام قهرمانی برسند. (عکس اول صفحه)

تیم فوتسال پایه هفتم مدرسه فرمانیه نیز با ارائه بازی های هماهنگ، موفق شدند پس از چهار پیروزی بالاتر از واحدهای دیگر، بر سکوی قهرمانی بایستند. در این رقابت ها که در سالن ورزشی «معلم» برگزار می شد تیم فوتسال پایه نهم واحد فرمانیه نیز به مقام نایب قهرمانی رسید. مسابقات فوتسال و بسکتبال برای در پایه های هفتم، هشتم و نهم بطور جداگانه برگزار می شود. 

همچنین تیم شنای واحد فرمانیه با ۱۳۱ امتیاز در مجموع به مقام سوم مسابقات شنا دست یافت. در این رشته و در ۵۰ متر کرال سینه، پارسا حاجی پور از واحد فرمانیه به مقام اول رسید. این دانش آموز همچنین در ۵۰ متر پروانه سوم شد.  و در ۵۰ متر کرال پشت، پارسا حقیقت سوم شد. در مسابقات ۴ در ۵۰ متر نیز تیم شنای مدرسه فرمانیه با ترکیب  دانش آموزان حاجی پور، تفرشی، حقیقت و مظفری به مقام سوم رسید.

مراسم اختتامیه رقابت های فوتسال و بسکتبال دومین دوره المپیاد ورزشی طلیعه نور، بهمن ماه ۹۵ با حضور جناب آقای یاسر توفیق حق، عضو هیات موسس مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی و معاون هماهنگی مجتمع برگزار شد و برندگان مدال ها، لوح تقدیر و جوایز خود را دریافت کردند.

مسابقات فوتسال، شنا و بسکتبال المپیاد طلیعه نور به پایان رسیده و مسابقات والیبال در حال برگزاری است. این المپیاد بعنوان یکی از بزرگترین المپیادهای دانش آموزی کشور در شش رشته شنا، فوتسال، بسکتبال، والیبال، شطرنج، تنیس روی میز از ۲۴ دی ماه آغاز شده است و تا پایان سال ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی