فوتسالیست های علامه ای آماده رقابت هستند

بعد از یک دوره طولانی امتحان و درس خواندن های پرفشار و طولانی، حالا نوبت به مسابقه و تشویق و هیجان رسیده است. سومین دوره المپیاد ورزشی طلیعه نور با بیش از ۹۰۰  نفر شرکت کننده از فردا، جمعه آغاز می شود. در المپیاد این دوره دانش آموزان ۷ مدرسه علامه طباطبایی برای کسب مدال در شش رشته فوتسال، بسکتبال، والیبال، شطرنج، تنیس روی میز و شنا با هم رقابت می کنند.

مسابقات فوتسال از جمعه ۲۹ دی آغاز می شود. شش تیم واحد میرداماد، واحد آبشناسان الف، واحد آبشناسان ب، واحد فرمانیه، واحد گلستان و واحد پاسداران در پایه هفتم و هشتم حضور دارند.

 در پایه نهم و دهم هم دو تیم واحد شریعتی و واحد پاسداران دوره دوم به این تیم ها اضافه می شوند. بدین ترتیب رقابتها در پایه هفتم و هشتم با حضور شش تیم و در پایه نهم و دهم با حضور هشت تیم برگزار می شود.

روز جمعه، ۱۴ مسابقه در سالن ورزشی معلم منطقه ۱۷ واقع در یافت آباد برگزار می شود و راه تیم های برنده و بازنده برای ادامه رقابت در جدول از هم جدا می شود. تیمی که همه مسابقه ها را با برد پشت سر بگذارد راهی فینال می شود. از بین بازنده ها هم یک تیم که بقیه تیم ها را شکست دهد به فینال می رود.

تیم های مدعی کدامند؟

دانش آموزان پایه هفتم اولین المپیاد طلیعه نور را تجربه می کنند. تیم ها شناختی از هم ندارند و این می تواند باعث جذابیت و پرگل شدن مسابقات شود. هشتمی های واحد فرمانیه سال گذشته در مسابقات پایه هفتم توانستند به مقام قهرمانی برسند. آنها کار سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود دارند چرا که در بازی اول باید با تیم واحد میرداماد که سال گذشته نایب قهرمان شده است، رقابت کنند.

نهمی ها هم باید با دو تیم از پایه دهم رقابت کنند. در رقابت های سال گذشته در پایه هشتم به ترتیب واحد آبشناسان، میرداماد و گلستان به مقام اول تا سوم رسیده اند. در رقابتهای این پایه هم تیم اول و دوم، یعنی آبشناسان ۲ و میرداماد باید در بازی اول رودرروی هم قرار بگیرند. در این رقابتها هر بازی حکم فینال را دارد. کار تیم ها با یک باخت بسیار سخت می شود چرا که باید در جدول بازنده ها رقابت کنند و با یک باخت دیگر از رقابت ها حذف می شوند.

سایت alameh.ir و کانال علامه ای المپیاد ورزشی طلیعه نور را به صورت لحظه به لحظه پوشش می دهد. شما می توانید نتایج، عکس ها، فیلم ها ونظرات بازیکنان و مربیان را از این دو طریق دنبال کنید.

اخبار پیشنهادی