علامه ای ها عزادار امام حسین (ع)

مراسم ویژه عزاداری سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع)، صبح امروز در ۱۱ مدرسه مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی برگزار شد.

در این مراسم دانش آموزان، دبیران و کادر اجرایی مدارس علامه طباطبایی، دسته های عزاداری و سینه زنی تشکیل دادند و عزاداری کردند. زیارت عاشورا، سخنرانی و نماز جماعت از دیگر برنامه های روز چهارشنبه بود.

علامه ای ها پس از اتمام مراسم عزاداری،  با غذای نذری گروه غذایی هفت و نیم پذیرایی شدند. به گفته احمد رحیمی، مدیر گروه غذایی هفت و نیم، تعداد نذری های توزیع شده ۳۱۰۰ غذا و نوع آن خورشت قیمه بود. توجه به مسائل فرهنگی و اعتقادی در کنار کیفیت مواد اولیه و توزیع مناسب غذا همواره در دستور کار گروه غذایی هفت و نیم قرار دارد.

مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در روز ششم محرم در پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحدهای دخترانه تهرانپارس، پسرانه نیاوران و پسرانه پاسداران، دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحدهای آبشناسان، گلستان، پاسداران، میرداماد، فرمانیه و دخترانه پاسداران، دبیرستان پسرانه دوره دوم واحدهای پاسداران و شریعتی برگزار شد.

ایام عزاداری ماه محرم بهترین فرصت برای نوجوانان است تا دلهای پاک خود را از شور و شعور حسینی لبریز و پیام قیام کربلا را درک کنند. مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی در راستای همین هدف، هر سال یک روز را به برگزاری مراسم سراسری عزاداری برای مدارس تابعه خود اختصاص می دهد.

اخبار پیشنهادی