کسب بیست و نهمین مدال پژوهشی در سال 1403

علامه ای ها از ژاپن ۴ مدال طلا و نقره گرفتند

دانش آموزان مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی از جشنواره ابداعات و اختراعات ژاپن، ۴ مدال طلا و نقره کسب کردند. با این موفقیت، تعداد مدال های کسب شده توسط علامه ای ها در مسابقات پژوهشی بین المللی از ابتدای سال ۱۴۰۳ به ۲۹ مدال رسید.

در جشنواره ابداعات و اختراعات ژاپن ۴ تیم از مجتمع علامه طباطبایی، با ارسال مقاله شرکت کردند. «رادین عبداللهی نژاد»، «پارسا حاجی ابوالحسن»، «براهام غلامی» و «سید هربد رنجبری» از تیم واحد آبشناسان در این مسابقات مدال طلا گرفتند. موضوع مقاله این دانش آموزان «ساخت پلاستیک تجزیه پذیر آنتی باکتریال محافظ محصولات غذایی» بود.

تیم واحد میرداماد هم در این جشنواره با ارائه مقاله «سنتز نانو کیتوسان بعنوان عامل رشد گیاهان و کاربرد آن در صنعت کشاورزی» مدال طلا گرفت. «رایان بلوچ»، «سپهر ایوبی»، «محمد آیین کلهر»، «سید آتیلا قاسمی» و «سامیار انصافی» اعضای این تیم بودند.

دو تیم دیگر از واحدهای پاسداران و آبشناسان هم در جشنواره ابداعات و اختراعات ژاپن مدال نقره گرفتند. «سید پارسا میرشفیعی»، «امیررضا کامیاب» و «آرشام تاکی» اعضای تیم واحد پاسداران بودند. پاسدارانی ها با مقاله «توسعه آلیاژهای پر استحکام- فوق رسانای مس زیرکونیوم به روش اصطکاکی اغتشاشی» در ایم مسابقات شرکت داشتند.

 در تیم واحد آبشناسان هم با مقاله «توسعه باتری های لیتیوم- یون به کمک فناوری نانو» در این مسابقات مدال نقره گرفت. «آرین کریمی»، «آتریداد آقابابایی» و «محمد صدرا صفری» اعضای این تیم بودند.

اهدای جوایز میردامادی ها

دانش آموزان تیم های نانو دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد، شنبه ۲۳ تیرماه جایزه و لوح تقدیر گرفتند. تیم واحد میرداماد متشکل از ۵ دانش آموزان، در جشنواره ابداعات و اختراعات ژاپن مدال طلا گرفت.

تصویر تقدیر از میردامادی ها را اینجا ببینید.

اخبار پیشنهادی