علامه ای های کوچک، یلدا را جشن گرفتند

جشن یلدای پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس که به علت تعطیلی مدارس در هفته گذشته به تعویق افتاده بود، امروز یکشنبه ۳ دی برگزار شد.

همه دانش آموزان واحد تهرانپارس در برگزاری این جشن دخیل بودند. دانش آموزان پیش دبستان با کمک معلم خود به روش پیرامید سرود خواندند. در روش پیرامید یک نفر به عنوان سرگروه حرکاتی را نمایش می دهد و اعضای گروه سرود با توجه به این حرکات قطعات مختلف سرود را اجرا می کنند.

دانش آموزان پایه اول، دوم، سوم و چهارم هم در اجراهایی جداگانه سرودهایی با موضوعات یلدایی اجرا کردند. پنجمی های واحد تهرانپارس غزلی از حافظ خواندند. ششمی ها هم نمایشی اجرا کردند که موضوع آن یکی از داستان های شاهنامه بود.  

جشن تولد پاییزی ها

مراسم جشن تولد متولدین پاییز هم روز دوشنبه ۴ دی در این واحد برگزار می شود. بنا به درخواست اولیاء برای گرفتن جشن تولد در مدرسه، با تصمیم مدیر واحد تهرانپارس آخر هر فصل جشن تولد جمعی برای متولدین آن فصل برگزار می شود.

برنامه های فرهنگی پیش دبستان و دبستان تهرانپارس به گونه ای برنامه ریزی می شود که دانش آموزان کوچک این واحد لحظاتی شاد در مدرسه داشته باشند و شوق و انگیزه آنها برای آمدن به کلاس درس کاهش پیدا نکند.

اخبار پیشنهادی