علامه‌ای‌های پاسداران روز جانباز را گرامی‌ داشتند

به مناسبت روز جانباز کادر اجرایی، دبیران و مدیر دبیرستان‎دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران به دیدار جانبازان قطع نخاعی مرکز توان بخشی جانبازان امام خمینی (ره)رفتند و با اهداء گل و شیرینی وهدیه از این عزیزان تجلیل کردند.

در این دیدار دارا امانی؛ مدیر مدرسه، ضمن تبریک روز جانباز و روز معلم به جانبازان عزیز گفت: «معلم واقعی ما، شماعزیزان هستید که به جامعه درس رشادت، فداکاری، از جان گذشتگی، معرفت، میهن پرستی و نوع دوستی داده‌اید وامیدواریم که بتوانیم مروج خوبی برای تفکر و فرهنگ شما عزیزان و شهدای گرانقدرمان باشیم.» مدیر واحد پاسداران در ادامه عنوان کرد: « امنیت و آرامش جامعه، ریشه در رشادت شما عزیزان داشته و دارد. ما معلمان برای خدمت هر چه بیشتر به جامعه از شما التماس دعا داریم.»

جانبازان عزیز نیز روز معلم را تبریک گفتند و از حضور دوستانه کادر مدرسه ابراز خشنودی کردند و به برخی سختی‌های شغل معلمی و اهمیت آن اشاره نمودند. یکی از جانبازان از معلم به عنوان معمار شخصیت یاد کرد و برای تمامی معلمان آرزوی سلامت و سعادت کردند. او از معلم‌ها خواست مروج فرهنگ شهادت باشند. در این دیدار همکاران دبیرستان واحد پاسداران قطعاتی از موسیقی سنتی و حماسی را اجرا کردند.

اخبار پیشنهادی