عضو شورای دانش آموزی فرمانیه: امیدوارم امسال جلسات منظم برگزار شود

انتخابات شورای دانش آموزی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه برگزار شد.

بر اساس رای دانش آموزان این مدرسه، سام راد روحانی، آراد نیکوسخن، سپهر سرتاج و آریا مصحفی از پایه نهم، حسین حصیب و امیر محمد تقوی از پایه هشتم و امیر محمد کظیمی از پایه هفتم به عنوان عضای شورای دانش آموزی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه انتخاب شدند.

حسین حصیب دانش آموز پایه هشتم سال گذشته هم در شورای دانش آموزی عضویت داشته است. او به خبرنگار سایت مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی گفت: «سال گذشته جلسات دو ماه اول مرتب برگزار شد اما بعد از آن تا آخر سال فقط یک بار برگزار شد. امیدوارم امسال جلسه ها منظم برگزار شود. پارسال قصد داشتم مسابقات استند آپ کمدی در مدرسه برگزار کنم که به دلایلی انجام نشد. امسال هم می خواهم دوباره این پیشنهاد را مطرح کنم.»

سام راد روحانی یکی دیگر از اعضای با سابقه شورای دانش آموزی است. « در دو سال گذشته عضو شورا بودم و امسال هم با بیشترین رای انتخاب شدم. از اولین کارهای ما این است که یکی از اعضا را به عنوان منشی انتخاب کنیم تا پیگیری برگزاری جلسات را انجام دهد.»

او ادامه داد: «سال گذشته مواردی مثل تعمیر در یا درست شدن تهویه کلاسها به پیشنهاد شورای دانش آموزی انجام شد. ما معمولا با معاون مدرسه و مسئول فرهنگی جلسه برگزار می کنیم و آنها نظرات و پیشنهادات ما را در جلسه با مدیر مدرسه مطرح می کنند.»
روحانی گفت: «بچه ها من را می شناسند و مشکلشان را با من و دیگر اعضا مطرح می کنند و ما هم در شورا مطرح می کنیم. میخواهیم مدرسه بهتری بسازیم.»

اخبار پیشنهادی