عضو تیم رباتیک واحد میرداماد: در جشنواره پژوهشی مجتمع، مدعی اصلی قهرمانی هستیم

«مدعی اصلی قهرمانی در جشنواره علمی، پژوهشی علامه طباطبایی هستیم.» این نظر اعضای تیم ربایتک دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد است. این تیم در سال تحصیلی گذشته در سه رقابت رسمی، سه رتبه برتر کسب کرد. میردامادی ها زمستان سال گذشته در قالب تیم مجتمع علامه طباطبایی در رقابت های رباتیک آسیا، اقیانوسیه ۲۰۱۹ کیش شرکت کردند و در رشته فوتبالیست سنگین وزن نایب قهرمان شدند. رتبه بعدی این تیم در مسابقات فیراکاپ ۲۰۱۹ در اصفند ۹۷ به دست آمد. آن ها در این رقابت ها در دو رشته هاکی روی یخ و روی چمن قهرمان شدند. تیم رباتیک واحد میرداماد همچنین در مسابقات جونیورکاپ که فروردین ۹۸ برگزار شد در رشته فوتبالیست سبک وزن و سنگین وزن قهرمان شد. پژوهشگران میردامادی با تجربه این رتبه ها خودشان را مدعی اصلی قهرمانی در جشنواره علمی، پژوهشی علامه طباطبایی می دانند.

تمرینات منظمی داریم

«علی شکوهی بهار» یکی از دانش آموزان میردامادی است که در همه تیم های رباتیک مدرسه و مجتمع حضوری فعال دارد. او درباره مسابقات جونیورکاپ می گوید: «در این رقابت ها ۵ راند در بخش معمولی و سه راند در بخش سوپر تیم بازی کردیم. سطح کیفی رقابت بالا بود ولی توانستیم در فوتبالیست سبک وزن و سنگین وزن قهرمان شویم. با تجربه این مسابقات، مسابقات فیرا کاپ و مسابقات جزیره کیش، می خواهیم در رقابت های جشنواره علمی، پژوهشی علامه طباطبایی هم قهرمان شویم.»

شکوهی بهار اعتقاد دارد تمرینات مداوم در طول سال تحصیلی باعث موفقیت تیم های مجتمع علامه طباطبایی شده است: «از سال گذشته که وارد پایه هفتم در واحد میرداماد شدم هر هفته کلاس رباتیک داشتیم. بسیاری از این کلاس ها در واحد آبشناسان برگزار شد و با بچه های آبشناسانی تمرین کردیم. با مربیان خوبی که داشتیم امسال نسبت به سال گذشته در رقابت های مختلف نتایج بهتری کسب کردیم و این روند را در مسابقات پیشرو هم ادامه می دهیم.»

یازدهمین دوره جشنواره علمی پژوهشی مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی (ATF 2019) روزهای ۵ و ۶ اردیبهشت در سالن بزرگ واحد آبشناسان برگزار می شود.

بخش پژوهشی این جشنواره در لیگ رباتیک زیرشاخه های ربات ورزشی، ربات فوتبالیست، ربات تعقیب خط، ربات امداد فضای مشترک، ربات ماموریت غیر ممکن، ربات جنگجو، لیگ انیمیشن (بازی سازی)، لیگ هوافضا در زیرشاخه های موشک آبی، گلایدر، هاورکرافت، لیگ سازه ماکارونی گرایش ستون فشاری و لیگ برنامه نویسی برگزار می گردد.

اخبار پیشنهادی