شرکت دختران علامه ای در مرحله دوم آزمون نردبام

دانش آموزان برتر دبیرستان دخترانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران در مرحله دوم آزمون نردبام شرکت می کنند. این آزمون پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه به میزبانی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد برگزار می شود. دختران علامه ای که در مرحله آزمون نردبام بهترین نتایج را کسب کرده اند در این آزمون شرکت خواهند کرد. «آنیتا فولادی»، «هستی هاشمی» و «آتوسا طاهرنژاد» از پایه هفتم، «صبا طاهری» و «نگین ذوالفقاری» از پایه هشتم و «روژان نوعی»، «کیمیا زاد مهدی» و «ژیناسادات حسینی» این دانش آموزان هستند.

حل ۱۵ سوال در دو ساعت

مرحله دوم آزمون نردبام برای دانش آموزان مدارس دوره اول علامه طباطبایی ساعت ۸ صبح ۲۶ اردیبهشت ماه آغاز می شود. ۱۴۰ دانش آموز از مدارس دوره اول علامه طباطبایی در این امتحان به ۷ سوال از درس علوم و ۸ سوال از درس ریاضی پاسخ خواهند داد. سوالات در سطحی بالاتر از مرحله اول آزمون و به صورت پاسخ کوتاه طراحی شده است. در پایان این مرحله از آزمون نردبام به نفرات برتر آن جوایزی اهدا خواهد شد.

مرحله اول آزمون نردبام ۲۷ دی ماه در مدارس دوره اول برگزار شد. علامه ای ها در آن امتحان به ۴۰ سوال از دروس مختلف به صورت پنج گزینه ای و پاسخ کوتاه جواب دادند.

اخبار پیشنهادی