شروع سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در واحد پاسداران

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران سال تحصیلی ۹۸-۹۷ را آغاز کردند. پاسدارانی ها اول مهرماه به مدرسه آمدند و در کلاس های درس حاضر شدند.

پیش از شروع کلاس ها «دارا امانی» مدیر واحد پاسداران چند دقیقه ای برای دانش آموزان صحبت کرد. او ابتدا از ماه محرم و هفته دفاع مقدس برای دانش آموزان گفت و سپس از آن ها خواست امسال با انگیزه بیشتری درس بخوانند: «برای امنیت و آسایشی که امروز داریم افراد بسیاری جانشان را فدا کرده اند. وظیفه شما دانش آموزان در برابر این همه ایثار این است که به بهترین شکل تحصیل کنید. سعی کنید امسال با انگیزه و توان بیشتری درس هایتان را بخوانید تا در پایان سال سربلند و موفق باشید.»

توسه به نظم، بخش دیگری از حرف های مدیر واحد پاسداران بود: «اگر از ابتدای سال تحصیلی تصمیم بگیرید دانش آموزانی با نظم باشید در طول سال موفقیت های زیادی کسب خواهید کرد زیرا که نظم مهمترین عامل در آرامش روحی و تقویت تمرکز است. پس سال تحصیلی ۹۸-۹۷ را را برای خودتان به نام نظم و ترتیب نامگذاری کنید.»

«محمد علی مهدوی منش» دبیر درس دینی واحد پاسداران سخنران دیگر این مراسم بود. او چند دقیقه ای برای دانش آموزان درباره عاشورا صحبت کرد و از آن ها خواست در همه مراحل زندگی از شجاعت و آزادگی امام حسین (ع) درس بگیرند و پیرو او باشند.

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران با خواندن مقاله ای توسط یکی از دانش آموزان به پایان رسید. موضوع مقاله ای که «امیر سام مظلوم نژاد» دانش آموز پایه نهم واحد پاسداران برای همکلاسی هایش خواند، دفاع مقدس و بازگشایی مدرسه بود.

اخبار پیشنهادی