شروع دوباره پاسدارانی ها

جلسات معارفه مجازی برای ثبت نامی های سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در دبیرستان دوره اول دخترانه علامه طباطبایی – واحد پاسداران از ۲۳ بهمن آغاز شد. این جلسات برای اولیا و دانش آموزان، به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

در اولین مرحله از آشنایی با اولیا دانش آموزان، با آن ها تماسی برقرار شد. ۲۵ بهمن کانال اطلاع رسانی برای والدین ایجاد شده و اولیا در آن عضو شدند. در نهایت با ارسال پیامک به اولیا و دعوت از آن ها، ۲۷ بهمن در جلسه معارفه مجازی ۶۰ نفر از آن ها حضور داشتند.

نجمه قنبری مدیر واحد پاسداران در این جلسه درباره اهداف و سیاست های کلی مدرسه صحبت کرد. او همچنین برنامه های مدرسه برای رسیدن به این اهداف را بازگو کرد.

آشنایی با دبیران در ۲ جلسه

جلسات آشنایی دانش آموزان با دبیران واحد پاسداران در ۲ جلسه به صورت آنلاین برگزار شد. این جلسات با هدف آشنایی با ویژگی ها و نحوه تدریس دبیران واحد پاسداران، برگزار شد. در جلسه شنبه ۲ اسفند، دبیران درس زیست شناسی و ریاضی و همچنین ۶۰ نفر از دانش آموزان، حضور داشتند.

دوشنبه ۴ اسفند نیز ۶۵ نفر از دانش آموزان، آموزگاران درس فیزیک و ریاضی را ملاقات کردند و با نحوه تدریس آن ها آشنا شدند. در این جلسات دبیران مباحثی را از دروس پایه ششم، مطرح کردند.

کارگاه حضوری برای سنجش مهارت ها

 کارگاه حضوری در واحد پاسداران مخصوص دانش آموزانی است که از طرف کادر مدرسه پذیرش شده باشند. در این کارگاه دانش آموزان مرحله دوم پذیرش را طی می کنند.

در کارگاه حضوری مهارت های ریاضی، فیزیک، علوم انسانی، هوش، دست ورزی و ارتباط گیری دانش آموزان سنجیده می شود. در نهایت دبیرستان دوره اول دخترانه علامه طباطبایی – واحد پاسداران، یک کارنامه به اولیا می دهد. در این کارنامه توانمندی دانش آموزان در هر یک از موضوعات بالا مشخص می شود.

اخبار پیشنهادی