اهدای لوح تقدیر پادکست، برگزاری اردو و جلسه با مهمانان اهوازی

سه خبر از واحد آبشناسان در هفته اول بهمن ماه

برگزیدگان اولین دوره جشنواره ساخت پادکست انگلیسی در واحد آبشناسان (a-pod) جایزه و لوح تقدیر می گیرند.

این جشنواره از آبان ۱۴۰۲ تا پایان نیمسال اول تحصیلی، برای دانش آموزان آبشناسانی برگزار شد. دانش آموزانی که علاقمند به تولید محتوای صوتی با صدا و تنظیم خودشان بودند، بعد از ثبت نام، درباره موضوعات مشخص شده، پادکست صوتی ساختند. این پادکست ها در کانال اطلاع رسانی این جشنواره منتشر شد.

«محسن ایرجی»، مدیر دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی- واحد آبشناسان، پیش از این درباره اهداف برگزاری فوق برنامه های مدرسه به وب سایت «مجتمع علامه طباطبایی» گفته بود: «با توجه به موضوعات روز دنیا، دانش آموزی که از مقطع متوسطه دوره اول فارغ التحصیل می شود باید دو نوع مهارت سخت و نرم را یادگرفته باشد. مهارت های سخت شامل دروس اصلی است که دانش آموز موظف به یادگیری آن است. اما مهارت های نرم یعنی آشنایی دانش آموزان با موضوعاتی که در زندگی به آن نیاز خواهند داشت؛ موضوعاتی مثل سواد مالی، کنترل خشم، مدیریت پروژه. هدف تمام فرادرس های مدرسه یعنی آکادمی، طرح ادونس، کانون و بازدیدهای علمی، آموزش تقویت همین مهارت ها به دانش آموزان است.»

دیدار مدیران اهوازی از واحد آبشناسان

مدیران مدارس غیر دولتی شهر اهواز، یکشنبه یکم دی ماه ۱۴۰۲ از دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان دیدن کردند.

موضوع این دیدار، آشنایی با فعالیت های واحد آبشناسان در حوزه های مختلف آموزشی، پرورشی، ورزشی و پژوهشی بود. پیش از این نیز گروه هایی از مدیران مدارس غیردولتی شهرهای کرمان، شیراز، مشهد و قزوین از واحد آبشناسان دیدار کرده بودند.

تصویر جلسه/ کلیک کنید.

آبشناسانی ها در شیراز

اردوی شیراز دانش آموزان پایه نهم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان ۲۹ دی تا ۴ بهمن ماه برگزار شد.

تصاویری از اردو را در این لینک ببینید.

اخبار پیشنهادی