بوی ماه مهر در مدارس علامه طباطبایی

سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ آغاز شد

سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ برای دانش آموزان مدارس ده گانه مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی به طور رسمی از امروز شنبه ۱ مهرماه آغاز شد. امسال ۲۴۰۰ دانش آموز در مدارس ده گانه مجتمع تحصیل می کنند. همچنین ۵۰۰ نفر در بخش های مختلف مشغول خدمت رسانی خواهند بود.

دانش آموزان دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی واحدهای میرداماد، آبشناسان، فرمانیه، گلستان و پاسداران ساعت ۷:۳۰ امروز در مدرسه حاضر شدند و بعد از شرکت در اولین مراسم صبحگاه، به کلاس رفتند و درس هایشان را آغاز کردند.

دانش آموزان دبیرستان های دور دوم علامه طباطبایی – واحدهای شریعتی و فرمانیه هم از امروز به کلاس های درس شان رفتند.

سال تحصیلی در دبستان های پسرانه علامه طباطبایی – واحدهای نیاوران و پاسداران و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس هم از ۱ مهرماه آغاز شد. دانش آموزان پیش دبستان و پایه اول دبستان های علامه طباطبایی، هفته گذشته در جشن شکوفه ها شرکت کردند و با آموزگاران و همکلاسی هایشان آشنا شدند.

آشنایی بیشتر دانش آموزان دبیرستان های دوره اول و دوره دوم علامه طباطبایی با مدارس شان، با شرکت در پایگاه تابستانی، از هفته چهارم تیرماه آغاز شد.

علامه ای ها در تابستان ۱۴۰۲ شش هفته به مدرسه آمدند. برای دانش آموزان در هفته ۲ روز درس و یک روز ورزش و اردو در نظر گرفته شده بود. هدف از برگزاری پایگاه تابستانی آشنایی بیشتر دانش آموزان با مدرسه، کادر اجرایی و دبیران، همکلاسی های جدید، دوره مطالب درسی سال قبل و مطالعه بخشی از مطالب سال تحصیلی جدید بود.

تصاویری از دانش آموزان واحد آبشناسان در شروع سال تحصیلی جدید را «اینجا» ببینید.

گالری تصاویر آغاز سال تحصیلی در واحد گلستان هم در «این لینک» قابل مشاهده است.

عکس هایی از حضور دانش آموزان دبیرستان دوره دوم علاه طباطبایی – واحد شریعتی در مدرسه را می توانید «اینجا» ببینید.

تصاویری از دانش آموزان واحد میرداماد در شروع سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲  را «اینجا» ببینید.

اخبار پیشنهادی