رقابت دانش پژوهان علامه ای در فینال جشنواره دانش آموزی نانو

مرحله پایانی یازدهمین جشنواره دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو با حضور تیم نانو مجتمع علامه طباطبایی آغاز شد. این رقابت ها به صورت مجازی از ۲۲ تا ۲۸ آذرماه برگزار می شود. تیم نانو مجتمع با مقاله «بررسی مواد الکترودی مورد استفاده در سیستم های ذخیره سازی انرژی الکتروشیمیایی» در این مسابقات شرکت کرده است.
«نیما امام جمعه»، «سید دانیال حسنی»، «پوریا نادری» و «آرشام آثار» اعضای این تیم هستند. «سید صابر میرحسینی» دبیر نانو علامه ای ها هم استاد راهنمای تیم در این مسابقات است. ارزشیابی مقالات ارائه شده به جشنواره در مرحله اول با داوران مسابقات بود.
تیم های راه یافته به فینال در این مرحله با رای دانش آموزان، دانشجویان و اساتید نانو کشور مشخص می شوند. برای رای به تیم نانو مجتمع علامه طباطبایی به این لینک مراجعه کنید: https://nanoclub.ir/online-festival/show/16
 

کسب ۲۱ مدال در ۲ سال

تیم های نانو علامه طباطبایی در سال های اخیر مدال های مختلف کشوری و جهانی کسب کرده اند. کسب دو مدال طلا و یک تندیس الماس در جشنواره ابداعات و اختراعات لندن، کسب سه مدال طلا، یک نقره، یک برنز و یک پلاتینیوم در جشنواره ابداعات و اختراعات لهستان، کسب دو مدال طلا و دو نقره در جشنواره ابداعات و اختراعات کرواسی، کسب مدال طلا در جشنواره ابداعات و اختراعات فرانسه و کسب دو مدال طلا، چهار نقره و یک برنز در جشنواره ابداعات و اختراعات مالزی از جمله افتخارات دانش پژوهان علامه ای در مسابقات نانو سال های اخیر است.

اخبار پیشنهادی