دوپینگ در واحد پاسداران!

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران برای موفقیت در امتحانات ترم اول، دوپینگ می کنند! دوپینگ، عنوان برنامه ای آموزشی است که از ۱۹ آذر تا ۹ دی (به مدت ۲۰ روز) برای پاسدارانی ها برگزار می شود.

به گفته جواد امانی معاون واحد پاسداران، دانش آموزان در «دوپینگ» برنامه های متنوعی دارند: «دوپینگ، شامل برنامه مطالعاتی دقیق است. دانش آموزان در این برنامه هر روز، ۲ یا ۳ درس را براساس بودجه بندی مشخص شده، مطالعه کرده و نمونه سوالاتی از آن حل می کنند. پاسدارانی ها در ۲۰ روز، همه بخش های مشخص شده برای آزمون ترم اول، در همه دروس را مرور و رفع اشکال خواهند کرد.»

برگزاری جلسات مشاوره با اولیا، بخش دیگری از برنامه «دوپینگ» است. امانی درباره این جلسات می گوید: «جلسات مشاوره با اولیا و دانش آموزان، درباره عملکرد پاسدارانی ها در دو ماه گذشته و آمادگی برای آزمون دی ماه برگزار می شود. بعد از تحلیل عملکرد، راهکارهایی برای موفقیت در آزمون دی ماه به دانش آموزان ارائه می شود.»

در این جلسات مشاوره، کارنامه میان ترم نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ هم به اولیا دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران داده خواهد شد.

برگزاری جلسه هدایت تحصیلی برای نهمی ها

یکی از برنامه های واحد پاسداران برای اولیا پایه نهم مدرسه قبل از شروع آزمون های ترم اول، برگزاری جلسه آنلاین هدایت تحصیلی است.

این جلسه آنلاین پنج شنبه ۲۳ آذر ساعت ۱۱ تا ۱۲ صبح با موضوع هدایت تحصیلی صحیح و انتخاب رشته موفق در دوره دوم دبیرستان برگزار خواهد شد.

تصویر اطلاعیه برگزاری جلسه را اینجا ببینید.

اخبار پیشنهادی