دختران پاسدارانی از گوشه و کنار ایران عکس گرفتند

دانش آموزان دبیرستان دخترانه دوره اول مجتمع علامه طباطبایی – واحد پاسداران در ایام عید عکس و فیلم مکان های دیدنی را به کانال اطلاع رسانی مدرسه ارسال کردند.

در تعطیلات ابتدای سال جاری فعالیت های فوق برنامه نوروز در واحد پاسداران از حالت تکلیفی خارج شده و جنبه تفریح و سرگرمی داشت. دانش آموزان پایه های مختلف متنی به زبان عربی در مورد فرا رسیدن بهار آماده کردند. این متن ها به صورت نوشتاری و صوتی در کانال اطلاع رسانی مدرسه قرار داده شد.

همچنین دختران علامه ای در سفر به دنبال چیزهایی می گشتند که با درس هایشان در ارتباط باشد. به عنوان مثال آداب و رسوم شهری که به آن سفر کرده اند برای ارائه در درس مطالعات اجتماعی و یا ثبت یک پدیده طبیعی برای ارائه در درس علوم. آنها عکس ها و فیلمهایشان را برای مسئولان فرهنگی دبیرستان دخترانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران ارسال کردند. مطالب ارسالی با ذکر نام دانش آموزان در کانال اطلاع رسانی مدرسه منتشر شد. عکس های ارسالی از شهرهای مختلف مانند نجف و کربلا، اصفهان، همدان، کاشان، بندرانزلی و موزه های تهران. بدین ترتیب دانش آموزان در ایام تعطیلات نوروز ضمن استراحت و تفریح، درس و مدرسه را از یاد نبردند.

توضیح عکس: تصویری از اسکله بندر انزلی ارسال شده توسط «کیمیا حسن پور»، دانش آموز واحد پاسداران.

اخبار پیشنهادی