دختران علامه ای راهی کلاس های درس شدند

دانش آموزان دبیرستان دخترانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران سال تحصیلی جدید را آغاز کردند. دختران علامه ای یکشنبه اول مهرماه، بعد از تعطیلات چند هفته ای دوباره به مدرسه آمدند.

سال تحصیلی جدید در واحد پاسداران با تلاوت قرآن کریم، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و پذیرایی از دانش آموزان آغاز شد. در ادامه این مراسم «زینب کمال الدین» مدیر واحد پاسداران دقایقی برای دانش آموزان صحبت کرد. کمال الدین ابتدا درباره همزمانی ایام عاشورا، هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس گفت: «در ابتدای سال تحصیلی همه ما باید قدردان زحمات کسانی باشیم که با پیروی از امام حسین (ع) در هشت سال دفاع مقدس جانفشانی کردند. امروز وظیفه دانش آموزان در برابر زحمات آن عزیزان این است که با تلاش، جدیت، پشتکار و برنامه ریزی دقیق در فراگیری علم و دانش کوشا باشند تا راه خود را به سوی آینده ای درخشان بگشایند.»

کمال الدین در ادامه به دانش آموزان توصیه کرد صرفه جویی کنند: «امسال بازگشایی مدارس در شرایطی رخ می دهد که وضعیت اقتصادی جامعه مناسب نیست. یکی از مهمترین وظایف ما در این شرایط صرفه جویی در بخش هایی مانند کاغذ، آب، برق و … است. همچنین می توانیم با استفاده از کالای ایرانی به شرایط کشورمان کمک کنیم.»

مدیر واحد پاسداران در انتها از دانش آموزان خواست که نظم وادب را در تمام مراحل زندگی خود رعایت کنند: «در ابتدای سال تحصیلی از همه دانش آموزان انتظار دارم آئین نامه های انضباطی مدرسه را مطالعه کنند و با رعایت مقررات و نظم همه تمرکز خود را بر کلاس و مطالعه دروس بگذارند.»

اخبار پیشنهادی