دبیر زبان انگلیسی: تا می توانید نمونه سوال حل کنید

دبیر زبان انگلیسی دبیرستان دخترانه دوره اول، به دانش آموزان توصیه کرد علاوه بر نمونه سوالات تشریحی این درس، سوالات تستی را هم بررسی کنند. 

«پروین خسروانی»، در مصاحبه با سایت مجتمع علامه طباطبایی از اهمیت آشنایی با انواع نمونه سوالات درس زبان انگلیسی می گوید: «سوالات تستی را هم بررسی کنید. این نوع سوالات، دقت، حضور ذهن و آمادگی شما را برای پاسخ به سوالات تشریحی افزایش خواهد داد.»

خسروانی در این مصاحبه برنامه کلاسی دانش آموزان واحد پاسداران را در طول سال تحصیلی تشریح کرد: « تاکید بر نگارش صحیح کلمات، دستور زبان انگلیسی و تقویت مهارت های شنیداری سه اولویت ما در کلاس بود. علاوه بر آن، به جز کار بر روی مباحث کتاب، بحث آزاد هم داشتیم.» وی درباره فعالیت دانش آموزان در کلاس می افزاید: «جلسات آخر ارائه کلاسی هم داشتیم. دانش آموزان در گروه های دو یا سه نفره، مباحث دستوری و نکات درسی را برای همکلاسی هایشان ارائه می کردند تا درس ها مرور و ابهاماتشان رفع شود.»

دانش آموزان سه پایه دوره اول دبیرستان دخترانه واحد پاسداران در کلاس های زبان انگلیسی نمونه سوالات متنوعی حل می کنند. درسنامه مجتمع علامه طباطبایی، انجام پرسش های کلاسی، ارائه خلاصه داستان و حل نمونه سوالات مختلف از عمده فعالیت های دانش آموزان واحد پاسداران در طول سال تحصیلی بوده است.

اخبار پیشنهادی