اظهار نظر دانش آموزان واحد شریعتی درباره مدرسه

 دبیران خوبی داریم

«دهمی های واحد شریعتی، از ابتدای سال تحصیلی برای خوب درس خواندن جدی هستند. به ویژه که امسال، معدل پایه دهم هم در کنکور تاثیر دارد.» آرمان سبزی کاران، یکی از دانش آموزان مدرسه در گفت و گو با وب سایت «مجتمع علامه طباطبایی» با بیان این مطلب می گوید: «درس های دهم را به طور جدی از تابستان شروع کردیم. حجم درس ها در سال تحصیلی بیشتر شده ولی چون دبیران مطالب را خوب تدریس می کنند، احساس سختی نمی کنیم.»

 نحوه تدریس معلمان، ویژگی است که چند دانش آموز دیگر مدرسه در ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به آن اشاره می کنند. مانی نورآذر از پایه دهم می گوید: «احساس می کنم درس ها از پایه نهم ساده تر شده چون واقعا دبیران خوبی داریم.»

مدرسه خوب از نظر دانش آموزان دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی، چه مدرسه ای است؟ نورآذر در پاسخ به این سوال می گوید: «مهمترین ویژگی مدرسه خوب، اول معلمان حرفه ای و بعد دانش آموزان آن است. به نظر من دانش آموزان در یک مدرسه باید سطح درسی تقریبا یکسانی داشته باشند. خوشبختانه این ویژگی در واحد شریعتی وجود دارد که نشان می دهد در ثبت نام بچه ها خوب دقت شده است.»

امیرآرمان مجیدی از پایه دهم هم در تکمیل حرفهای همکلاسی اش می افزاید: «در دوره دوم دبیرستان، مهمترین هدف درس خواندن و کنکور است. پس یک مدرسه خوب باید تیم آموزشی قوی داشته باشد. اگر سطح درسی همه همه بچه ها به هم نزدیک باشد، کار معلم ها و مشاوران هم راحت تر می شود و رشد تحصیلی تا پایه دوازدهم بهتر انجام می شود.»

اخبار پیشنهادی