دانش آموزان در جشن انوار الهی هنرنمایی می کنند

جشن «انوار الهی در خانواده من» روز پنجشنبه ۲۸ آذر به مناسبت شب یلدا و با حضور پدربزرگ ها، مادربزرگ ها، پدران و مادران برگزار می شود.

در این جشن دانش آموزان و خانواده های آنها از دو دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان و دبیرستان دخترانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران حضور دارند.

برنامه های متنوعی برای جشن انوار الهی تدارک دیده شده است. سمانه یکتا، مسئول فرهنگی واحد پاسداران نیز در مورد جشن انوار الهی گفت: «هدف از این جشن ارتباط بین نسل ها، زنده نگه داشتن دورهمی ها و ثبت یک شب خاطره انگیز در کنار یکدیگر است. در این جشن دختران علامه ای هم برنامه های متنوعی برای اجرا آماده کرده اند.»
یکتا به بخشی از برنامه های جشن انوار الهی هم اشاره کرد: «دختران واحد پاسداران موسیقی زنده گروهی و تک نوازی و سرود اجرا می کنند. دانش آموزان برای این اجراها از چند هفته قبل تمریناتشان را به صورت منظم آغاز کردند. مسابقه هایی نظیر مشاعره هم بین پدربزرگ و مادربزرگ ها با دانش آموزان برگزار می شود.»

رسول خداداد بیگی مسئول فرهنگی واحد گلستان در این مورد افزود: «برنامه هایی از جمله پخش کلیپ شهدا که به رسم شروع جشن انوار الهی تبدیل شده و پخش کلیپ یادی از پدربزرگها و مادربزرگهایی که در بین ما نیستند در ابتدای جشن اجرا می شود. همچنین یکی از کمدین های مطرح کشور در این جشن حضور دارد و برنامه کمدی اجرا می کند. اجرای سرود و موسیقی زنده توسط دانش آموزان دو مدرسه هم از دیگر برنامه های جشن است.»

وی افزود: «دانش آموزان هر سال بیشتر از سال قبل برای حضور و هنرنمایی در جشن انوار الهی پیشقدم می شوند. امسال به دلیل کمبود جا روی سن امکان استفاده از پیانو در گروه موسیقی فراهم نشد، با این حال دو نفر از نوازندگان پیانو اصرار داشتند که اُرگ تهیه کنند و در اجرای موسیقی شرکت داشته باشند. بچه ها خیلی دوست دارند که در جشن انوار الهی جلوی چشم پدربزرگ و مادربزرگشان اجرا داشته باشند و این جزو اهداف ما بود که خوشبختانه به آن رسیدیم.»

این جشن روز ۲۸ آذر در سالن همایشهای هتل ارم برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی