میردامادی ها چطور برای آزمون جامع آماده می شوند؟

حل تست و مشاوره اختصاصی در واحد میرداماد

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد با برنامه های متنوعی برای آزمون جامع ۲۶ آبان ماه آماده می شوند. هفتمی های این واحد در برنامه ای با عنوان «سکو»، از شنبه ۲۰ آبان تا چهارشنبه ۲۴ آبان ماه در آزمون های آزمایشی و جلسات مشاوره شرکت می کنند. آزمون ها ساعت ۱۶ تا ۲۰ هر روز، با بودجه بندی مشخص و به صورت آنلاین برگزار می شود.

دانش آموزان، چهارشنبه و پنج شنبه منتهی به آزمون جامع هم در ۲ امتحان شبه جامع شرکت می کنند. بودجه بندی و تعداد سوالات این آزمون ها منطبق بر آزمون جامع ۲۶ آبان است.

شرکت در جلسات مشاوره انفرادی و گروهی، برنامه دیگر هفتمی های واحد میرداماد برای شرکت در آزمون جامع است. موضوع این جلسات تحلیل کارنامه، ارائه نکات آزمونی، تمرین روش های تست زنی و مهارت کنترل استرس است.

تصویر برنامه «سکو» برای هفتمی ها را اینجا ببینید.

جلسات مشاوره اختصاصی برای هشتمی ها

دانش آموزان پایه هشتم واحد میرداماد، از ابتدای آبان ماه در جلسات مشاوره اختصاصی شرکت می کنند. این جلسات با هدف آمادگی دانش آموزان جهت شرکت در آزمون های میان ترم و آمون جامع برگزار می شود. بررسی میزان مطالعات، روند ثبت ساعت مطالعه، روند تنظیم خوب، برنامه ریزی برای آزمون جامع و بررسی نمرات کلاسی و ماهانه، از جمله موضوعاتی است که در این جلسات مطرح می شود.

تصویری از جلسه مشاوره پایه هشتمی ها/ کلیک کنید.

شروع جلسات هدایت تحصیلی نهمی ها

برای دانش آموزان پایه نهم واحد میرداماد، علاوه بر جلسات مشاوره و آزمون های هفتگی آمادگی آزمون جامع ۲۶ آبان، جلسات هدایت تحصیلی هم برگزار می شود. اولین جلسه هدایت تحصیلی نهمی ها با موضوع تاثیر هوش در توانمندی های دانش آموز و تاثیر آن در انتخاب رشته، ۱۵ و ۱۶ آبان برگزار شد. جلسه بعدی هدایت تحصیلی درباره امتیاز مشاور، اولیا و سوابق تحصیلی در روند هدایت تحصیلی است که در آذرماه برگزار خواهد شد.

برای تماشای تصویری از جلسه هدایت تحصیلی نهمی ها اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی