بازدید مدیر مجتمع از پیش دبستان و دبستان واحد تهرانپارس

جوادزاده: با مدرسه ای منسجم و مرتب روبرو بودیم

مصطفی جوادزاده، مدیر مجتمع علامه طباطبایی، صبح امروز دوشنبه ۲۷ آذر ماه، از پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی- واحد تهرانپارس بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های مختلف مدرسه قرار گرفت.

در این بازدید، که با همراهی ناصر سلامی، مشاور اجرایی مدیر مجتمع و نسا جعفریان، کارشناس آموزش مقطع ابتدایی مجتمع انجام شد، مدیر مجتمع علامه طباطبایی،با مسئولان و کادر آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مدرسه جلسات جداگانه ای برگزار کرد. بنا بر مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای  تهران، کلاس‌های آموزشی مقطع ابتدایی امروز بصورت مجازی برگزار شد.  در ابتدای این بازدید، نجمه امراللهی، مدیر واحد تهرانپارس، ضمن استقبال از حضور مدیر مجتمع و هیات همراه، با ارائه گزارش مختصری، معلمان، مشاوران و کادر اجرایی مدرسه را معرفی کرد.

با توجه به برگزاری کلاس ها، مصطفی جوادزاده در جلسه کوتاهی با معلمان، بر اهمیت برنامه های آموزشی به ویژه در مقطع ابتدایی تاکید و از زحمات همه معلمان، مربیان و کادر اجرایی مدرسه قدردانی کرد. سپس اعظم ذبیحی، مسئول فرهنگی واحد، گزارشی از اقدامات انجام شده در بخش پرورشی ارائه کرد. مصطفی جوادازده، ضمن تاکید بر اجرای برنامه های پرورشی به شیوه ای خلاقانه و مطابق با مبانی درست، خواهان ارتباط خوب و صحیح با نوجوانان برای اثرگذاری بهتر فعالیت های پرورشی شد.

مدیر مجتمع علامه طباطبایی در بخش دیگری از این بازدید، با مسئولان انضباطی واحد تهرانپارس دیدار و در جریان برنامه های تشویقی دانش آموزان و همچنین فعالیت های تفریحی هدفمند آنها در زنگ های تفریح، قرار گرفت. میترا مطمئنیان، مسئول اجرایی واحد تهرانپارس نیز گزارشی از فرآیندهای اجرایی مدرسه ارائه کرد. مصطفی جوادزاده رعایت نظم و انضباط در همه شئون مدرسه را یادآور شد و توصیه هایی را برای پیشرفت در حوزه های مختلف مطرح کرد.

گزارش محبوبه حاتمی، مسئول آموزش واحد تهرانپارس، از دیگر برنامه های بازدید امروز بود. وی با اشاره به حوزه های مختلف آموزشی، مدیر مجتمع را در جریان رویکردهای خلاقانه آموزشی مدرسه، برای تفهیم بهتر مطالب درسی قرار داد. گفت و گو با روابط عمومی و کادر خدماتی واحد تهرانپارس نیز پایان بخش برنامه ها بود.

مدیر مجتمع علامه طباطبایی، پس از بازدید از پیش دبستان و دبستان دخترانه واحد تهرانپارس، در گفت و گو با وب سایت مجتمع، انسجام و هماهنگی خوب بین پرسنل بخش های مختلف مدرسه را از جمله ویژگی های واحد تهرانپارس ذکر کرد و افزود: «مدیریت خوب واحد آموزشی و همکاری همدلانه معلمان، مربیان و کادر اجرایی مدرسه در بخش های مختلف، باعث شده است تا با مدرسه ای منسجم و منظم روبرو شویم.» وی نظافت عمومی، طراوت و نظم واحد آموزشی را خوب ارزیابی کرد و از زحمات همه کسانی که مدرسه را مرتب و پر انرژی نگاه داشته اند، قدردانی کرد.

تصاویر بازدید را اینجا ببینید.

اخبار پیشنهادی