جلسه های فردی با همه اولیا و دانش آموزان آبشناسانی برگزار شد

جلسه های حضوری اولیا و دانش آموزان با کارگروه پایه ها از ۲۳ تا ۲۷ شهریور در دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان برگزار شد.

در این روزها دانش آموزان به همراه اولیا با قرار قبلی به مدرسه آمدند و در جلسه های فردی و اختصاصی با مشاور، مسئول انضباطی و مربی تربیتی پایه دیدار کردند.

اولین جلسه با مشاور آموزشی پایه برگزار شد. او در مورد مسائل آموزشی و آزمونها و انتظاراتش از دانش آموز صحبت کرد و روال و نحوه ارتباط اولیا با مدرسه را شرح داد. همچنین در مورد کارسنج و ثبت ساعت مطالعاتی نکاتی را گوشزد کرد. وی علاوه بر این در مورد وضعیت درسی دانش آموز در تابستان مواردی را متذکر شد تا دانش آموز از اول مهر با جدیت در کلاس درس حاضر شود.

جلسه بعدی با مسئول انضباطی پایه برگزار شد که نکات لازم در مورد مسائل انضباطی را اعم از ساعت ورود و خروج و غیبت و نظم در کلاس و مدرسه و دیگر موارد انضباطی بیان کرد.

سپس مربی تربیتی پایه در مورد فعالیتهای تربیتی و فرهنگی و ویژه برنامه ها و فوق برنامه ها توضیح داد. حضور در مدرسه و شرکت در جلسه فردی باعث می شود که دانش آموز و اولیا ضمن آشنایی با برنامه های مدرسه، سال تحصیلی را با خیالی آسوده و بدون استرس شروع کنند و از سردرگمی های اول سال تحصیلی به دور باشند. این جلسات سه سال است که در واحد آبشناسان برگزار می شود و هدف آن ایجاد آشنایی بین اولیا و کادر اجرایی و صمیمیت با دانش آموزان است.

اخبار پیشنهادی