جلسه شهردار واحد گلستان و نماینده سرای محله

جلسه نماینده سرای محله شهرک گلستان واقع در منطقه ۲۲ شهرداری تهران با شهردار واحد گلستان و معاونانش، روز دوشنبه ۲۵ دی در واحد گلستان تشکیل شد.

«سپهر سرخیل» شهردار واحد گلستان در مورد موضوعات طرح شده در این جلسه می گوید: «موضوع اصلی جلسه در مورد جشنواره آموزش های شهروندی مشکات بود. من به عنوان شهردار مدرسه مسئول تبلیغ و جمع آوری آثار به دبیرخانه جشنواره مشکات هستم.» جشنواره مشکات با محوریت آسمان آبی، زمین پاک و اخلاق شهروندی در سطح مدارس شهر تهران برگزار می شود. دانش آموزان می توانند در چند رشته عکاسی، نقاشی، داشتان کوتاه، تصویر برداری، کاریکاتور، سرود، شعر و انیمیشن در جشنواره مشکات شرکت کنند.

سرخیل می افزاید: « نماینده شورای محله با معاونان شهردار در مورد وظایف آنها و پیگیری مسائل مدرسه از طریق سرای محله و شهرداری تهران هم صحبت کرد.» شهردار واحد گلستان هشت معاون دارد که در زمینه های فرهنگی و ورزشی، همیاری تحصیلی، ایمنی و سلامت، مشارکت های مردمی، خدمات عمرانی و ترافیکی، خدمات مدرسه و محیط زیست، خدمات اجتماعی و رفاهی، برنامه و پشتیبانی با شهردار همکاری می کنند.

به گفته شهردار واحد گلستان تاکنون اقداماتی از جمله انتخاب نفرات حاضر در اردوی تفریحی ۲۲ بهمن که توسط شهرداری تهران برگزار می شود انجام شده است.

اخبار پیشنهادی