مدیر مجتمع علامه طباطبایی خبر داد:

جلسات حضوری ثبت نام پایه هفتم؛ از ۲۹ دی

مصطفی جوادزاده، مدیر مجتمع علامه طباطبایی، در دومین جلسه هماهنگی ثبت نام مدارس علامه طباطبایی اعلام کرد: «جلسات حضوری متقاضیان ثبت نام پایه هفتم مدارس علامه طباطبایی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از ۲۹ دی ماه جاری آغاز می شود.»

در این جلسه دارا امانی، مدیر واحد میرداماد، محسن ایرجی، مدیر واحد آبشناسان، ابراهیم آصف، مدیر واحد فرمانیه، امین غفاری، مدیر واحد گلستان و تورج قاسمی، مدیر واحد پاسداران به همراه معاونین مدرسه و مشاوران منتخب واحدها حضور داشتند. تبادل نظر در خصوص برگزاری هر چه بهتر جلسات توجیهی ثبت نام پایه هفتم، مهمترین دستور کار جلسه بود. صادق بازوی، مسئول آموزش دوره های اول و دوم متوسطه مجتمع و سیدکاظم میرهاشمی، مسئول ستاد ثبت، ضوابط و دستوالعمل های مرتبط را مطرح کردند و مدیران، معاونین و مشاوران مدارس، ضمن تشریح تجربیات سال های گذشته، پیشنهادهایی ارائه نمودند.

مصطفی جوادزاده، مدیر مجتمع علامه طباطبایی، ضمن تاکید بر اجرای منظم و دقیق برنامه های طراحی شده، حفظ صداقت در گفتار و عمل را از مهمترین مولفه های تکریم متقاضیان ثبت نام دانست. وی با اشاره به سابقه سی و یک ساله مجتمع در آموزش و پرورش نوجوانان، از همه کسانی که در این دوره طولانی به بالندگی آموزشی و فرهنگی مدارس علامه طباطبایی کمک کردند، تشکر کرد. «یاسر توفیق حق»، عضو هیات موسس مجتمع علامه طباطبایی، پیش از این، ماموریت مجتمع را به این شرح ابلاغ کرده است: «کمک به دانش آموزان با مشارکت اولیاء آنها جهت شناسایی ، رشد و پرورش ابعاد مختلف وجودی آنها به کمک آموزشهای کیفی و با همراهی  نیروی انسانی متعهد و بهره گیری از  نظام آموزشی به روز و کارآمد.»

بر اساس اطلاعیه شماره ۱، ثبت نام در پایه هفتم مدارس پنج گانه علامه طباطبایی (واحدهای میرداماد، آبشناسان، فرمانیه، گلستان و پاسداران) برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، از اول دی ماه آغاز شده است. متقاضیان پس از ورود به صفحه ثبت نام و مطالعه اطلاعیه ها، می توانند از طریق «سامانه ثبت نام»، مراحل پیش ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

از خانواده هایی که پیش ثبت نام خود را از انجام داده اند، به مرور دعوت می شود تا ضمن بازدید از نمایشگاه دستاوردهای مجتمع علامه طباطبایی، در جلسات توجیهی حضوری شرکت کنند. شرکت در جلسه حضوری، شرکت در آزمون و انجام مصاحبه در صورت قبولی در آزمون، از جمله مراحل ثبت نام در پایه هفتم مدراس علامه طباطبایی است.

تصاویر جلسه امروز را اینجا ببینید.

اخبار پیشنهادی