جلسات توجیهی ثبت نام آغاز شد

سه جلسه توجیهی برای متقاضیان ثبت نام در دبیرستان های پسرانه دوره اول علامه طباطبایی روز جمعه ۵ بهمن به طور جداگانه برگزار شد.

دانش آموزان متقاضی ثبت نام به همراه پدر و مادرشان در سه نوبت از ساعت ۸:۳۰ صبح به سالن همایش های مجتمع آبشناسان آمده و اطلاعات خود را درباره فعالیت های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی مجتمع تکمیل کردند. بخش اول جلسه به معرفی مجتمع و ارائه توضیحاتی در مورد محل و ظرفیت دبیرستان های پسرانه دوره اول اختصاص داشت. همچنین درباره متدهای آموزشی و فوق برنامه های پژوهشی، فرهنگی و ورزشی دبیرستان های دوره اول به تفصیل توضیح داده شد.

در بخش دوم این جلسات والدین به کلاس های درسی رفته و مشاوران آموزشی و کادر اجرایی دبیرستان های دوره اول توضیحاتی در مورد فرایند ثبت نام و روند مصاحبه حضوری به آنان ارائه کردند. در این بخش والدین سوالات خود را مطرح کرده و پاسخ گرفتند. همزمان با برگزاری جلسات سوال و جواب در کلاس ها، دانش آموزان پایه ششم که با والدین خود به جلسه توجیهی آمده بودند، در یک تست بازی و ریاضی شرکت کردند و در انتها به نفرات برتر جوایزی اهدا شد. نتیجه این تست در قبولی متقاضیان ثبت نام تاثیری ندارد. جلسات توجیهی بعدی روز جمعه ۳ اسفند برگزار می شود. علاقمندان به شرکت در جلسات توجیهی می بایست پس از خواندن اطلاعیه ها، نسبت به پیش ثبت نام اقدام کنند. برای پیش ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی اینجا کلیک کنید.

مصاحبه های حضوری، گروهی برگزار می شود

مصاحبه های حضوری از هفته اول اسفند ماه سال جاری آغاز می شود. مصاحبه های حضوری به صورت دسته جمعی برگزار می شود تا دانش آموزان استرس مصاحبه فردی نداشته و بتوانند بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذرانند. 

اخبار پیشنهادی