برنامه های تهرانپارسی ها در هفته دوم دی ماه 1402

جشنی در مدرسه؛ مادران، دانش آموز شدند

دانش آموزان، اولیاء و آموزگاران دبستان علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس، هفته دوم دی ماه ۱۴۰۲ در برنامه های متنوعی شرکت کردند؛ از جشن ۱۰۰ و جشن روز مادر، تا جلسات اولیاء با آموزگاران و بررسی کلاس های پژوهشی مدرسه.

این برنامه ها، با توجه به رویکرد «توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان» در واحد تهرانپارس، برای دوره اول و دوره دوم، به صورت مجزا اجرا شد.

مادر؛ روزت مبارک

جشن روز مادر در دبستان دخترانه واحد تهرانپارس، با حضور دانش آموزان و مادران شان برگزار شد. تهرانپارسی ها در این جشن، شعر «مادر من» و «میم مثل مادر» را همخوانی کردند. اجرای سوره کوثر به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی، شاهنامه خوانی، دکلمه و اجرای نمایش دانش آموزی، از دیگر برنامه های جشن تهرانپارسی ها به مناسبت روز مادر بود. در پایان نیز به دانش آموزان و مادران شان هدایایی، اهدا شد.

پیش دبستانی های واحد تهرانپارس، دو روز زودتر از دیگر هم مدرسه ای هایشان در جشن روز مادر شرکت کردند. این جلسه مادر، فرزندی ۱۱ دی ماه برگزار شد. خواندن سوره هایی از قرآن، اجرای دسته جمعی شعر «مامان من» و بازی مادران با فرزندانشان، از بخش های مهم این جشن بود.

در ادامه، مسئول دپارتمان زبان مجتمع علامه طباطبایی نیز توضیحاتی درباره نحوه آموزش زبان در دبستان های علامه طباطبایی به مادران ارائه داد.

چند تصویر از جشن روز مادر را اینجا ببینید.

مادران در کلاس؛ اولیا دانش آموز شدند

خانواده های پایه های سوم و چهارم واحد تهرانپارس، شنبه و یکشنبه، ۹ و ۱۰ دی ماه در جلساتی با آموزگاران مدرسه شرکت کردند. در این جلسه، موضوعاتی مانند نحوه ارزشیابی، مهارت های زندگی، یادگیری جدول ضرب و بازی های تمرینی آن، کلاس های آنلاین، مهارت نوشتن و انشانویسی، برای اولیا پایه سوم تشریح شد. مادران پایه چهارم هم با موضوعاتی مثل نحوه تدریس درس تقسیم، برگزاری امتحانات نوبت اول، نحوه مطالعه دانش آموزان و کلاس های آنلاین، آشنا شدند.

تصاویری از جلسات

خوردن کیک در روز شمارش تا ۱۰۰

دانش آموزان پایه دوم مدرسه، در برنامه ای با عنوان «جشن ۱۰۰» یادگیری اعداد سه رقمی را جشن گرفتند. در این جشن، دانش آموزان کیک و شیرینی خوردند و همزمان، بیشتر با مفاهیم ریاضی آشنا شدند؛ مفاهیمی مثل آشنایی با دسته های صد تایی، مفهوم سازی اعداد، معرفی پول، استفاده از ابزارهای چرتکه و سکه.

گالری تصاویر جشن ۱۰۰/ کلیک کنید

تهرانپارسی ها در ترم اول، چقدر پژوهش یاد گرفتند؟

جلسه مجازی مسئول دپارتمان پژوهش مجتمع علامه طباطبایی با دبیران پژوهشی دوره اول و دوره دوم واحد تهرانپارس، ۱۱ و ۱۳ دی برگزار شد. در این جلسه برگزاری کلاس های پژوهشی واحد تهرانپارس در نیمسال اول، مثل هنرهای تجسمی، علوم پژوهی، سازه، رباتیک، مکانیک و معماری مورد بررسی قرار گرفت.

تصویر جلسه اینجاست.

اخبار پیشنهادی