جام جهانی فوتبال رایانه ای در تهران آغاز شد

در این مسابقات که از ۲۴ تا ۲۵ مردادماه در سالن ورزشی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان برگزار می شود حدود ۵۰۰ دانش آموز شرکت دارند.

جام جهانی فوتبال رایانه ای در تهران آغاز شد. در این مسابقات که از ۲۴ تا ۲۵ مردادماه در سالن ورزشی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان برگزار می شود حدود ۵۰۰ دانش آموز مجتمع فرهنگی آموزشی علامه طباطبایی و  دانش آموزان مدارس دیگر از شهر تهران شرکت دارند.

 روز اول این رقابت ها برای دو گروه ۱۲۸ نفری، صبح و بعد از ظهر چهارشنبه برگزار می شود. در مسابقات صبح چهارشنبه که تا این لحظه به پایان رسیده، ۱۲۰ مسابقه انجام شده است.

دانش آموزانی از دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی – واحدهای آبشناسان، میرداماد و گلستان از ساعت ۸ صبح رقابت های خود را شروع کردند. در پایان مسابقات صبح روز نخست ۸ فینالیست مشخص شدند. امیررضا غفارنژاد، از پایه هشتم واحد گلستان، «امیرسالار احمدی» از پایه هشتم واحد آبشناسان، «کوشان خلیل زاده» از پایه نهم واحد آبشناسان، «محمد محمدنژاد قره لر» از پایه نهم واحد گلستان، «فربد زندوکیلی» از پایه هفتم واحد گلستان، «مانی اقبالیان» از پایه هفتم واحد گلستان، «امیرحسین شریعت» از پایه هفتم واحد گلستان و «سام علی آقا» از پایه هشتم واحد آبشناسان دانش آموزانی هستند که تا حالا به فینال راه یافته اند. فینالیست ها باید روز پنج شنبه ساعت ۱۷ در محل مسابقات حاضر شوند.

جام جهانی فوتبال رایانه ای در تهران بعد از ظهر چهارشنبه و صبح و بعد از ظهر پنج شنبه ۲۵ مرداد، ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی