ثبت گزارش هر زنگ در دفتر جدید دبیران

نسخه جدیدی از دفتر دبیران به ابتکار مسئولان آموزشی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان تدوین شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

«محمد عظیمی»، مسئول آموزش واحد آبشناسان در مورد نسخه جدید دفتر دبیران به خبرنگار سایت مجتمع علامه طباطبایی گفت: « واحد آبشناسان به طور اختصاصی از سال گذشته شکل جدیدی از دفاتر دبیران را آزمایش کرد. دبیران در هر پایه دفتر جداگانه و اختصاصی دارند که در اتاق مشاوران مستقر است. اگر دبیری هم با پایه هشتم و هم با پایه نهم کلاس داشته باشد در هر پایه یک دفتر جداگانه دارد.»

وی افزود: «ساختار دفاتر دبیران به گونه ای است که در هر جلسه دبیر باید گزارش همان جلسه را اعم از مطلبی که تدریس شده و موضوع امتحان و دیگر فعالیت ها را در دفتر ثبت کند.»

به گفته مسئول آموزش واحد آبشناسان، مشاوران هر روز دفاتر را بررسی می کنند و این می تواند تعامل بین دبیر و مشاور را بهبود دهد.

عظیمی ادامه داد: «با شکل جدید دفاتر دبیران مشاور بر وضعیت همه کلاس ها احاطه دارد. تدوین این دفتر کار مشکلی بود اما طبق تجربیات خوب سال گذشته امسال این کار را به طور رسمی آغاز کردیم.»

استفاده از این دفاتر در شورای مسئولان آموزش مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی هم پیشنهاد شده و مورد استقبال مسئولان آموزش دیگر واحدها قرار گرفته است. 

اخبار پیشنهادی