ثبت نام پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس آغاز شد

ثبت نام پیش دبستان و دبستان دخترانه مجتمع علامه طباطبایی- واحد تهرانپارس برای سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷، همزمان با سایر واحدها از دوم دی ماه سال جاری آغاز شده است.

ستاد ثبت نام مجتمع علامه طباطبایی با صدور اطلاعیه شماره ۱۲ از متقاضیان ورود به پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس دعوت کرد تا مشخصات خود را در سامانه ستاد ثبت نام وارد نموده و ثبت نام کنند. در بخشی از این اطلاعیه آمده است: «در آستانه بیست و ششمین سال فعالیت مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی، ثبت نام پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی (واحد تهرانپارس) برای سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ از تاریخ ۱۳۹۶/۱۰/۲ آغاز شده است.»

* مراحل ثبت نام در مدارس ابتدایی علامه طباطبایی به شرح زیر است:
الف) ثبت نام اینترنتی:

  1.  از طریق کادر «سامانه ثبت نام آزمون ورودی در انتهای همین صفحه مراحل ثبت نام خود را آغاز کنید. (شما می توانید از بخش سامانه ها در صفحه اصلی وب سایت www.alameh.ir هم وارد سامانه «ثبت نام آزمون ورودی» شوید.)
  2.  اطلاعات اولیه خواسته شده در سامانه ثبت نام را به صورت کامل و با دقت تکمیل کنید.
  3. پس از تکمیل اطلاعات و ثبت آن، ستاد ثبت نام از طریق پیامک، یک گذر واژه و رمز عبور به تلفن همراهتان ارسال می کند.
  4.  پس از دریافت رمز عبور، در قسمت پایین سامانه و در کادر زرد رنگ ستاد ثبت نام، روی کلمه «لینک» کلیک کرده و وارد صفحه اصلی سامانه شوید. همان جا با استفاده از کد ملی و رمز عبور دریافتی، در صفحه اختصاصی خود در سامانه ثبت نام وارد شوید و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایید.
  5. با مشخص کردن زمان، در جلسه توجیهی حاضر می شوید و مراحل آزمون سنجش هوش و ثبت نام را طی می کنید.
    ب) ثبت نام حضوری
    اولیاء محترم دانش آموزان می توانند از طریق مراجعه حضوری به واحد تهرانپارس همه مراحل فوق برای ثبت نام اینترنتی را توسط همکاران ستاد ثبت نام که در محل مدرسه مستقر شده اند، انجام دهند.

برای آشنایی با پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس می توانید به صفحه اختصاصی واحد تهرانپارس مراجعه کنید.

  • از طریق کادر زیر می توانید مستقیما وارد سامانه ستاد ثبت نام شده و ثبت نام فرزندتان را تکمیل کنید

اخبار پیشنهادی