ثبت نام «جام جهانی فوتبال رایانه ای در تهران» آغاز شد

جام جهانی فوتبال رایانه ای از ۲۳ تا ۲۶ مرداد در محل دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان واقع در انتهاي بزرگراه ستاري شمال، به سمت ستاري جنوب، خروجي اول سمت راست برگزار می شود. 

علاقه مندان به بازی ویدیویی فوتبال FIFA18  از تاریخ ۲۶ تیر ۹۷ با ورود به سایت ircgs.com می توانند در جشنواره دانش آموزی اوقات فراغت ثبت نام کنند.

 این جشنواره برای ۱۰۲۴ نفر از دانش آموزان پسر ۱۲ تا ۱۶ سال ترتیب داده شده است. همزمان با مسابقات جام جهانی فوتبال رایانه ای، نمایشگاه سرگرمی برای نوجوانان نیز برگزار می گردد.

همچنین چند کارگاه آموزشی با موضوعات «مدرسه امن – دانش آموز ایمن»، «خانواده با نشاط – فرزند باثبات» و «مهارت گفتمان برای برقراری ارتباط موثر با فرزند» همزمان با جشنواره دانش آموزی اوقات فراغت، توسط مرکز مشاوره «هفت و نیم» پذیرای مادرها و پدرهای علاقه مند خواهد بود.

هزینه شرکت در جام جهانی فوتبال رایانه ای ۳۰ هزار تومان است که این هزینه برای دانش آموزان مدارس علامه طباطبایی از طرف مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی پرداخت شده است. بنابراین شرکت علامه ای ها در این رقابت ها «رایگان» است. شرکت کنندگان از سایر مدارس می توانند بعد از انتخاب گزینه «دانش آموز علامه ای نیستم» در مرحله دوم ثبت نام، هزینه ۳۰ هزار تومانی شرکت در مسابقات را از طریق درگاه پراخت، به صورت اینترنتی پرداخت نمایند.

لطفا مشخصات وارد شده در مراحل ثبت نام را به دقت کنترل نمایید و از صحت آن مطمئن شوید. اگر مشخصات وارد شده از جمله کد ملی، مدرسه محل تحصیل و یا سن شرکت کننده خلاف واقع عنوان شده باشد، آن فرد از شرکت در مسابقات محروم می شود. شماره های تلفن وارد شده تنها راه ارتباطی ما و شماست، پس در وارد کردن این شماره ها دقت کنید.

اخبار پیشنهادی