در جلسه سالانه هیات موسس مجتمع علامه طباطبایی عنوان شد

توفیق حق: اقبال خانواده‌ها، نشانه رشد کیفی است

حاج حسن توفیق حق، عضو هیات مؤسس مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی، در جلسه سالانه هیات مؤسس، اقبال خوب خانواده ها برای تحصیل فرزندان‌شان در مدارس علامه‌طباطبایی را نشانه رشد کیفی فعالیت های مختلف مجتمع دانست.

جلسه سالانه هیات موسس مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی با مدیران مدارس ده گانه و مدیران ارشد ستادی، چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات مجتمع برگزار شد. در ابتدای این جلسه، حاج حسن توفیق حق، عضو هیات موسس مجتمع، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، و فرا رسیدن عید سعید نوروز، گفت: «سال آینده سی و دومین سال فعالیت مجتمع است. از همه کسانی که در این سال ها زحمت کشیدند قدردانی می کنم و امیدوارم در تداوم راه نیز از همکاری صمیمانه‌ی عزیزان مان بهره مند باشیم.» وی با اشاره به اقبال خوب خانواده ها برای تحصیل فرزندان شان در مدارس علامه طباطبایی گفت: «این استقبال نشان می دهد که نه تنها کیفیت فعالیت های مجتمع ثابت مانده یا پایین نیامده است، بلکه ارتقاء هم داشته است.» حاج حسن توفیق حق، این اعتبار را لطف الهی دانست و بر جلب رضایت خانواده‌ها و دانش آموزان تاکید کرد: «همه باید تلاش کنند تا مجتمع علامه طباطبایی، همواره در حوزه های آموزشی و پرورشی، کارنامه قابل قبولی داشته باشد. باید از همه ابزارهای تعلیم و تربیت استفاده کرد تا فرزندان مان روش مناسبی را در زندگی انتخاب کنند.» وی افزایش مستمر کیفیت فعالیت‌ها به ویژه در امور پرورشی و فرهنگی را خواستار شد.

یاسر توفیق حق: «سال ۱۴۰۲، منظم‌ترین سال مالی مجتمع بود»

یاسر توفیق حق، عضو دیگر هیات موسس مجتمع علامه طباطبایی، با اشاره به انضباط مالی در سال ۱۴۰۲ و اجرای نظام بودجه بندی در سطح مجتمع، از تلاش های مدیران و همه پرسنل شاغل در مجتمع، چه در سطخ مدارس و چه در بخش ستادی، قدردانی کرد: «در این شرایط سخت اقتصادی، تلاش کردیم تا پرداخت های مالی منظم باشد. خوشبختانه امسال در تاریخ سی و دو ساله فعالیت‌مان، منظم ترین سال مالی را داشته ایم.» وی با ارائه گزارشی از وضعیت مالی مجتمع گفت: «با افزایش مناسب دستمزدها در ابتدای سال، شاهد رضایت نسبی بوده‌ایم. البته با توجه به افزایش سطح تورم در طول سال، نمی توانیم در این زمینه رضایت کامل را حاصل کنیم.» یاسر توفیق حق در بخش دیگری از سخنانش، گزارشی از برگزاری جلسه هیات مدیره ارائه کرد: «بررسی تهدیدها و فرصت های کاری و تصمیمی گیری در این باره از جمله دستورکارهای هیات مدیره است. ضمن اینکه تلاش می کنیم تا با سیاستگذاری مناسب، از تهدیدها عبور کنیم و گاهی آنها را تبدیل به فرصت کنیم.» توفیق حق، شفافیت در حوزه ارزیابی عملکرد را از دیگر کارهایی برشمرد که امسال مورد تاکید بوده است: «تلاش کردیم چرخه بهبود عملکرد را در مجتمع عملیاتی کنیم. به این معنی که بعد از سیاستگذاری و اجرا، فعالیت ها را ارزیابی کنیم و پس از رفع ایرادات، در سیاستگذاری‌هایمان تجدیدنظر کنیم.» وی همچنین از تشکیل صندوق قرض الحسنه‌ی مجتمع برای اعطای وام به پرسنل خبر داد: «برای تاسیس صندوق، موسسه بودجه ای را مصوب کرده است و امیدوارم با کمک های دیگری که جذب می شود، ظرفیت وام دهی مناسبی ایجاد شود.» عضو هیات موسس مجتمع علامه طباطبایی، یکی از استراتژی های سال آتی مجتمع را، رعایت بیشتر انضباط اداری و کاری عنوان کرد.

تشریح اهم فعالیت ها توسط مدیر مجتمع

مصطفی جوادزاده، مدیر مجتمع علامه طباطبایی، در بخش دیگری از این جلسه، ضمن تقدیر از عملکرد واحدهای مختلف، علامه طباطبایی، اهم فعالیت های هر واحد آموزشی و ستادی را تشریح کرد: «رعایت بودجه بندی مالی و انضباط بیشتر اداری در سال ۱۴۰۲ آغاز شد و در سال آینده نیز با اولویت پیگیری خواهد شد.» مدیر مجتمع علامه طباطبایی، با تشریح عناوین کسب شده در رقابت های ملی و بین المللی در رشته های پژوهشی، برگزاری جشنواره پژوهشی علامه طباطبایی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را رویداد مهمی ذکر کرد: «موضوع مهم و ماموریت اصلی ما، تحکیم فعالیت های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی و ورزشی در مدارس است. »

مدیران مدارس ابتدایی علامه طباطبایی (واحدهای نیاوران، پاسداران و دخترانه تهرانپارس)، مدیران مدارس متوسطه دوره اول علامه طباطبایی (واحدهای میرداماد، آبشناسان، فرمانیه، گلستان و پاسداران) و مدیران مدارس دوره دوم متوسطه (واحدهای شریعتی و فرمانیه) به همراه مدیران ستادی، در جلسه مشترک با هیات موسس مجتمع حضور داشتند. اجرای گروه موسیقی، ابتهال خوانی، تقدیر از حاضران و ضیافت افطار، از دیگر برنامه های این مراسم بود.

گزارش کوتاه ویدیویی و گفت و گوی کوتاه با مدیران را می توانید در اینجا تماشا کنید.

گزیده ای از تصاویر را اینجا ببینید.

اخبار پیشنهادی