توزیع غذای نذری در ایستگاه صلواتی واحد گلستان

دانش آموزان و کارکنان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع) با راه اندازی ایستگاه صلواتی در کنار مدرسه، عشق و ارادت خود را به آن حضرت نشان دادند.

ایستگاه صلواتی واحد گلستان از اول تا ۱۲ محرم دایر بود و در این مدت دانش آموزان زیادی از واحد گلستان در تهیه چای و شربت برای عزاداران حسینی همکاری کردند. یک صندوق برای جمع آوری کمکهای مردمی نیز در ایستگاه صلواتی قرار داشت.

در روزهای برپایی ایستگاه صلواتی همواره یک یا چند نفر از مسئولان مدرسه دانش آموزان را در ایستگاه صلواتی همراهی می کردند. بیش از ۲۸ دانش آموز سال گذشته و سال جاری واحد گلستان و ۱۱ نفر از مسئولان و کادر اجرایی مدرسه در این کار خیر شریک بودند.

گلستانی ها روز جمعه ۳۰ شهریور با حضور در مدرسه غذای نذری آماده کردند تا روز ۳۱ شهریور از طریق ایستگاه صلواتی توزیع شود. بیش از ۵۰۰ ساندویچ الویه بین همسایه ها و عزاداران مراسم سوم امام حسین (ع) پخش می شود.

کیان نوروزی، پارسا معتمدی، ماهان همتی، ماهان حشمتی، سید مانی سید علیزاده، نیما عبدی ها از پایه هشتم، سورن بزرگی، پارسا جوادی، سپهر سر خیل، امیر ایلیا امانپور، آرمان اسدی، برنا فروتنی، کامیار جامبر از پایه نهم، سید سینا قرآنی، فرهان میانجی، مهراد آیین پژوه، مهراد جهانی، امیر ارسلان جعفری، امیر زمانی، سهیل نیک پور، احسان بهره مند، علیرضا نعمتی، محمد سالار پرستش، آرتین و آروین منفردی، رامتین ولی پور، عرفان نجفی، امیر علی دهدهی و امیرحسین ولی از دانش آموزان پایه نهم سال گذشته افرادی هستند که در روزهای مختلف از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۰ شب در ایستگاه صلواتی حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی