تمرین فن بیان در کلاس نمایشنامه خوانی دختران علامه ای

دانش آموزان دبیرستان دخترانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران در کلاس نمایشنامه خوانی «فن بیان» و «تمرکز» را تمرین می کنند. کلاس نمایشنامه خوانی دختران علامه ای سه شنبه ها برگزار می شود. این کلاس دو مربی دارد که هر کدام بخشی از مهارت ها را به دانش آموزان تدریس می کنند.

«سمانه یکتا» مسئول فرهنگی مدرسه در این کلاس دانش آموزان را برای اجرا در مناسبت های داخل مدرسه و نمایشنامه های رادیویی آماده می کند. «هدف اصلی از برگزاری کلاس نمایشنامه خوانی در واحد پاسداران تقویت خلاقیت، کارگروهی، فراگیری فنون مذاکره و بالابردن اعتماد به نفس دانش آموزان است. دانش آموزان تا پایان سال تحصیلی چند نمایشنامه اجرا می کنند که از اجراهای خوب آن ها در مناسبت ها و جشن های مدرسه استفاده می شود. همچنین نمایشنامه هایی هم در طول سال تحصیلی با اجرای دانش آموزان در کانال اطلاع رسانی مدرسه منتشر خواهیم کرد.» معلم بخش دیگری از کلاس نمایشنامه خوانی دختران پاسدارانی «فهمیه علی آبادی» است که دانش آموزان را برای مسابقات منطقه ای آماده می کند.

به گفته یکتا، کلاس های نمایشنامه خوانی مدرسه براساس فرم استعدادیابی که ابتدای سال تحصیلی در اختیار دانش آموزان هر دو پایه قرار گرفته شده تشکیل می شود.

اخبار پیشنهادی