تماشای گروهی شهرآورد در اردوی اصفهان

روز دوم اردوی اصفهان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه ویژه دانش آموزان پایه هفتم، با برنامه های متنوع همراه بود. سی و سه پل، چهل ستون، میدان نقش جهان، مسجد شیخ لطف الله و کلیسای وانک از جمله مکان های دیدنی بود که هفتمی های فرمانیه از آن بازدید کردند. آنها همچنین در میدان نقش جهان درشکه سواری کردند.

هفتمی ها بعد از بازدید مکانهای تاریخی از بازار سنتی اصفهان سوغاتی خریدند و در ساعت ۱۷ به اردوگاه شهید کشوری بازگشتند. جلسه دوم کارگاه بهشت سازان قبل از نماز جماعت با موضوع شیوه های موثر ارتباط و بلوغ عاطفی برگزار شد.

دانش آموزان پایه هفتم واحد فرمانیه از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ در سالن های ورزشی، فوتسال، بسکتبال و والیبال بازی کردند. پایان بخش برنامه های روز دوم اردوی هفتمی های فرمانیه بعد از صرف شام، استفاده از امکانات استخر، سونا و جکوزی اردوگاه بود.

در روز پنجشنبه چه خبر است؟

دانش آموزان فرمانیه امروز، پنجشنبه از باغ گلها دیدن می کنند. آنها در بازگشت به اردوگاه، هشتاد و پنجمن شهرآورد استقلال و پرسپولیس را تماشا می کنند و بعد از صرف شام، راهی ایستگاه راه آهن اصفهان می شوند. کاروان اردوی هفتمی های فرمانیه صبح جمعه به تهران می رسند.

اخبار پیشنهادی