تقدیر از استاد «هادی آرزم»؛ با حضور مدیر مجتمع

«مصطفی جوادزاده» مدیر مجتمع علامه طباطبایی، از استاد «هادی آرزم»، موسیقی دان، آهنگ ساز و نوازنده برجسته کشور، بعنوان رئیس هیات داوران جشنواره موسیقی مجتمع علامه طباطبایی، تقدیر کرد.

مدیر مجتمع علامه طباطبایی، در جلسه ای که چهارشنبه گذشته با حضور «ناصر سلامی»، دبیر جشنواره همساز و «هادی ربیعی»، مدیر دبستان علامه طباطبایی- واحد پاسداران، تشکیل شد؛ از مشارکت استاد «هادی آرزم» در جشنواره موسیقی علامه طباطبایی بعنوان رئیس هیات داوران جشنواره همساز، قدردانی کرد و حضور ایشان را باعث ارتقاء سطح کیفی جشنواره به ویژه در حوزه داوری دانست.

مدیر مجتمع علامه طباطبایی پیش از این در گفتگو با سایت علامه طباطبایی درباره جشنواره موسیقی همساز گفته بود: «یکی از بهترین برنامه های مجتمع علامه طباطبایی در چند سال اخیر و بهترین برنامه دوره های مختلف جشنواره همساز، امروز اجرا شد. حضور اساتید بزرگ موسیقی کشور همچون استاد هادی آرزم و همچنین آقایان متوسلی و رحمانی برای داوری این جشنواره، کیفیت دو چندانی به آن داد.»

«هادی آرزم» کیست؟

«هادی آرزم»، سال ۱۳۲۷ در بندر انزلی به دنیا آمد. ویولون را از پدرش آموخت و از هنرستان عالی موسیقی فارغ التحصیل شد. وی در سال۱۳۵۰ به استخدام وزارت فرهنگ و هنر درآمد و با ارکستر استادانی همچون فرهاد فخرالدینی همکاری کرد. او ویولون ‌نوازی به سبک موسیقی ایرانی را نیز نزد همایون‏ خرم فراگرفت. «هادی آرزم» از سال ۱۳۵۵ نوازندگی کمانچه را آغاز کرد و امروز بعنوان یکی از نوازندگان مطرح این ساز به شمار می رود. وی از سال ۱۳۵۹ در تالار رودکی با «ارکستر سمفونیک تهران» همکاری کرده و از سال ۱۳۵۸ تا سال ۱۳۶۲ سرپرستی ارکستر موسیقی سنتی را بر عهده داشته است. وی همچنین در ارکستر سمفونیک صدا و سیما، به عنوان نوازنده ویولون، فعالیت کرده است. «هادی آرزم»، فعالیت آهنگ سازی اش را از سال ۱۳۵۸ آغاز کرد و با نگاه علمی به تواشیح، گروهی حرفه ای تشکیل داد.

اخبار پیشنهادی