تشکیل اولین جلسه شورای دانش آموزی واحد میرداماد همزمان با ۱۳ آبان ماه

اولین جلسه شورای دانش آموزی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد برگزار شد. اعضای شورای دانش آموزی مدرسه، ۱۳ آبان ماه به مناسبت روز دانش آموز در این جلسه شرکت کردند تا فعالیت این شورا به طور رسمی آغاز شود.

در اولین جلسه شورای دانش آموز واحد میرداماد، «مجید نیک دهقان» مدیر مدرسه، «محمد علی محسنی» مسئول فرهنگی و ۵ نفر از دانش آموزان عضو شورا حضور داشتند. مدیر واحد میرداماد در این جلسه درباره روز دانش آموز و اهمیت آن برای میردامادی ها صحبت کرد. سپس با اشاره به نقش و وظایف شورای دانش آموزی در هر مدرسه از دانش آموزان خواست که از ارائه پیشنهادات و انتقادات خود دریغ نکنند و پل ارتباطی موثر بین دانش آموزان و مدیریت مدرسه باشند.

نیک دهقان ضمن مطرح کردن راهکارهای صحیح در ارائه پیشنهادات و متناسب بودن آن ها به اهداف آموزشی و اخلاقی، از نمایندگان شورا به بازوان توانمند مدرسه یاد کرد.

در پایان این جلسه «محمد علی محسنی» مسئول فرهنگی واحد میرداماد توضیحاتی درباره جلسات منظم شورای دانش اموزی و مباحثی که در هر جلسه مطرح می شود برای دانش آموزان ارائه کرد.

«آروین حقیقی» از پایه هفتم، «پارسا پورکمال» از پایه هشتم، «علی شکوهی بهار» از پایه هشتم، «محمد آریا میرزایی» از پایه نهم و «علیرضا حق پرست» از پایه نهم به عنوان اعضای اصلی و «محمد مهدی سلمانی»از پایه هفتم به عنوان عضو علی البدل شورای دانش آموزی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ هستند.

اخبار پیشنهادی