فرمانیه ای ها در پایگاه تابستانی چه برنامه هایی دارند؟

«تابستون خوشمزه»؛ درس و تفریح در واحد فرمانیه

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه از ۱۸ تیر در برنامه های آموزشی و تفریحی پایگاه تابستانی شان شرکت می کنند. این پایگاه با عنوان «تابستون خوشمزه» تا ۱ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

فرمانیه ای ها در پایگاه تابستانی امسال، هفته ای سه روز به مدرسه می آیند؛ یکشنبه ها برای شرکت در برنامه های تفریحی و فرهنگی و دوشنبه ها برای حضور در کلاس های درسی.

دانش آموزان پایه های هشتم و نهم در دو روز آموزشی شان، در کلاس های فیزیک، ریاضی، زیست شناسی و زبان انگلیسی شرکت می کنند.  آموزش خط خوش در کلاس خطاطی، کلاس هنری فرمانیه ها در طول پایگاه تابستانی است.

در پایگاه تابستانی امسال، برای دانش آموزان پایه هفتم واحد فرمانیه علاوه بر کلاس های فیزیک، ریاضی، زیست شناسی و زبان انگلیسی، کلاس های پژوهشی هم تشکیل می شود. این کلاس ها در چهار رشته رباتیک، نانو، هوافضا و انیمیشن، برای شناخت بیشتر و انتخاب رشته پژوهشی هفتمی ها تشکیل خواهد شد.

دو برنامه ویژه برای هفتمی ها

دانش آموزان پایه هفتم دبیرستان دوره اول – واحد فرمانیه پیش از شروع پایگاه تابستانی در دو برنامه فرهنگی و مشاوره ای هم شرکت می کنند.

برنامه اول، اردوی دوستی هفتمی ها بود که ۱۱ تیرماه در مجموعه تفریحی آفتاب برگزار شد. دانش آموزان در این اردو ضمن انجام بازی های گروهی و صرف ناهار، با کادر اجرایی مدرسه و همکلاسی های جدیدشان بیشتر آشنا شدند.

دانش آموزان پایه هفتم از ۱۳ تیرماه هم در جلسات مشاوره انفرادی با مشاور پایه شان شرکت می کنند. در جلسات مشاوره که اولیا دانش آموزان هم در آن حضور دارند، برنامه های درسی سال تحصیلی جدید تشریح می شود.

اخبار پیشنهادی