برگزاری جلسه شورای دبیران در واحد پاسداران دخترانه

جلسه شورای دبیران دبیرستان دوره اول دخترانه علامه طباطبایی – واحد پاسداران، روز یکشنبه ۲۱ دی ماه به صورت حضوری برگزار شد.

«نجمه قنبری» مدیر دبیرستان، در ابتدای این جلسه به نمایندگی از اولیا و کادر اجرایی مدرسه، از دبیران به دلیل تلاش‌شان در جهت بهبود آموزش مجازی، تشکر کرد. در این جلسه همچنین مشاور دبیرستان واحد پاسداران، درمورد تغییرات سیستم ارزیابی دانش آموزان صحبت کرد.

موضوع اصلی این جلسه، نحوه دیدار والدین با معلم ها و مشاوران، ساعات قرار دادن تکالیف در سامانه، نحوه ارتباط دانش آموزان با معلم ها و تغییر روند ارزیابی دانش آموزان بود. در ادامه دبیران پاسدارانی هم نظرات‌ شان را درباره موضوعات مختلف آموزشی مدرسه بیان کردند.

«کیمیا ابراهیمی» مشاور پایه هفتم دبیرستان دوره اول دخترانه علامه طباطبایی – واحد پاسداران، درباره نحوه ارزیابی دانش آموزان دوره اول و تغییرات آن گفت: «این تغییرات شامل ایجاد ارزیابی کیفی ماهانه دانش آموزان به همراه نمرات مستمر و پایانی آن ها و همچنین ارزیابی توصیفی دانش آموزان است.»

او تاکید کرد: «‌بهتر است دانش آموزان بدانند که چگونه ارزیابی می شوند. به این صورت که دانش آموزان با الگوهای توصیفی که توسط مدرسه برای آن ها مشخص شده است، آشنا شوند و بدانند در چه صورت و با چه رفتاری می توانند بهترین رتبه در ارزیابی توصیفی را داشته باشند.»

ابراهیمی در پایان این جلسه، از دبیران خواست برای نیمسال تحصیلی دوم، ارزیابی کیفی هر ماه و در زمان مشخص، انجام شود. دبیران هم درباره تکمیل این کارنامه برای ارزیابی کیفی، نظرات شان را گفتند و نمونه نهایی کارنامه را در این جلسه بررسی کردند.

اخبار پیشنهادی