برگزاری جشن علامه سپاس در واحد دخترانه پاسداران

جشن علامه سپاس در دبیرستان دخترانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران برگزار شد. دختران علامه ای به همراه خانواده هایشان چهارشنبه ۲۲ خرداد ماه در این جشن شرکت کردند.

«مریم صمدی» مسئول فرهنگی واحد پاسداران درباره این جشن گفت: «امسال اولین گروه از دانش آموزانمان از پایه نهم فارغ التحصیل شدند. در این مراسم جشن فارغ التحصیلی آن ها برگزار شد. همچنین تقدیر از دانش آموزان برتر مدرسه در بخش های مختلف هم همزمان با جشن علامه سپاس انجام شد.»

جشن علامه سپاس واحد پاسداران بعد از پایان آخرین امتحان دانش آموزان آغاز شد. دختران علامه ای با والدین شان به سالن اجتماعات مدرسه آمدند تا پایان سال تحصیلی را جشن بگیرند. در ابتدای این مراسم «زینب کمال الدین» مدیر مدرسه درباره فراز و نشیب های سال تحصیلی ۹۸-۹۷ و همراهی اولیا و دانش آموزان با مدرسه صحبت کرد. کمال الدین با تشکر از همه همکاران واحد پاسداران در این سال تحصیلی، برای دانش آموزان فارغ التحصیل پایه نهم در دوره دوم دبیرستان آرزوی موفقیت کرد.

پیش از اهدای جوایز، کلیپی خاطره انگیز از دانش آموزان پخش شد. به گفته مسئول فرهنگی مدرسه پخش این کلیپ با ابراز احساسات دانش آموزان همراه بود: «کلیپ پخش شده مروری تصویری بر کل سال تحصیلی بود. دیدن این کلیپ برای بچه ها با هیجان و مرور خاطرات همراه بود و خیلی از آن ها هنگام دیدن تصاویرشان از سال تحصیلی، اشک می ریختند.»

اهدای جوایز بخش دیگری از این جشن بود. دانش آموزان در کلاس های مختلف جوایزشان را از دست مدیر مدرسه تحویل گرفتند. بخشی از این جایزه ها مربوط به موفقیت های درون مدرسه ای و بخش دیگر درباره موفقیت های مجتمعی و منطقه ای بود. پذیرایی از میهمانان، اجرای پانتومیم و گرفتن عکس یادگاری بخش های دیگر این جشن بود.

جشن علامه سپاس دبیرستان دخترانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران با صرف ناهار به پایان رسید.

اخبار پیشنهادی