برگزاری جشنواره بزرگ «آدرنالین» از ۱۶ تیرماه

* علامه ای ها تابستان را با هیجان آغاز می کنند

جشنواره فرهنگی، هنری «آدرنالین» از ۱۶ تیرماه برای در سطح مدارس علامه طباطبایی برگزار می شود.

«مصطفی جوادزاده» قائم مقام مجتمع علامه طباطبایی، در جلسه هماهنگی جشنواره فرهنگی، آموزشی «آدرنالین» با اشاره به لزوم ارائه برنامه فرهنگی مناسب، در روزهایی که دانش آموزان در خانه هستند، گفت: «مدارس می بایست در این روزها بهترین برنامه های فرهنگی و تفریحی را آماده کرده و آن را در قالب سبد فرهنگی به دانش آموزان عارضه کنند. در ایامی که دانش آموز نمی تواند در مدرسه تعاملات اجتماعی را تمرین و هویت اش را پیدا کند، فضای مجازی بستری است که با آن می توانیم ویژگی هایی مثل اعتماد به نفس و مسئولیت پذیری را در نوجوانان تقویت کنیم.»

جوادزاده درباره ویژگی های جشنواره «آدرنالین» گفت: «تجربه برگزاری جشنواره قرنطینه شو نشان داد که اگر برنامه های فرهنگی خوب اجرا شوند، خانواده ها هم از آنها استقبال می کنند. با همین تجربه، در پایگاه تابستانی امسال جشنواره ای با نام «آدرنالین» برگزار می کنیم تا هم دانش آموزان از اوقات فراغت خود لذت بیشتری ببرند و هم مدارس به اهداف آموزشی و تربیتی شان برسند.»

جلسه هماهنگی جشنوراه «آدرنالین»، دیروز (سه شنبه ۱۰ تیر) با حضور مسئولان فرهنگی مدارس دوازده گانه علامه طباطبایی، در واحد آبشناسان برگزار شد.

«آدرنالین» چیست؟

جشنواره فرهنگی و هنری «آدرنالین» با هدف تقویت هوش هیجانی و با توجه به عدم فعالیت فیزیکی و تفریحی دانش آموزان در روزهای تعطیلی مدارس، طراحی شده است. این جشنواره ۱۶ رشته دارد: آوای آرامش، عکاسی، آشپزی،کاردستی، بازیگری، تراریوم، گزارشگری، فیلم کوتاه، دابسمش، مهارت های فردی، کتابخوانی، خوانندگی، تک نوازی، داستان نویسی، طراحی و پژوهش.

دانش آموزان می توانند برای شرکت در هر کدام از این رشته ها آثارشان را از ۱۶ تیر تا ۹ مردادماه به مسئولان فرهنگی مدرسه ارسال کنند. آثار ارسال شده، در کانال های اطلاع رسانی مدرسه منتشر می شود تا اولیا و دانش آموزان به بهترین آثار رای دهند. نفرات برتر هر رشته، در هر مدرسه، با رای دانش آموزان و خانواده ها انتخاب می شوند. آثار ارسال شده در مرحله دوم این جشنواره توسط داوران مورد بررسی قرار می گیرد و نفرات برتر در سطح مدارس دوازده گانه علامه طباطبایی اعلام می شوند.

اخبار پیشنهادی