برگزاری بیش از ۳۵۰ زنگ کلاس آنلاین در یک هفته

دانش آموزان دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی، هفته نخست برگزاری پایگاه های تابستانی در بیش از ۳۵۰ زنگ کلاس آنلاین شرکت کردند. کلاس های آنلاین علامه ای ها از ۲۱ تا ۲۵ تیرماه در حوزه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و هنری برگزار شد.  علامه ای ها تا ۳۱ مردادماه به مدت ۶ هفته شنبه تا چهارشنبه به صورت غیرحضوری در برنامه های مختلف پایگاه تابستانی شرکت می کنند.
 

واحد آبشناسان؛ چهار روز در هفته کلاس آنلاین

کلاس های آنلاین آبشناسانی ها از روز یکشنبه ۲۲ تیرماه آغاز شد. آن ها یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته، هر روز در سه یا چهار زنگ در کلاس های آنلاین شرکت می کنند. کلاس های دانش آموزان واحد آبشناسان از ساعت ۸ صبح تا ۱۳:۳۰ برگزار می شود. آبشناسانی ها روزهای چهارشنبه هر هفته در کلاس های هنری شرکت می کنند. همچنین کلاس های المپیاد ریاضی، فیزیک، شیمی و زیست شناسی هم یکشنبه تا سه شنبه، هر روز در سه زنگ برای دانش آموزان واحد ادونس برگزار می شود. بیش از ۱۸۰ زنگ کلاس برای آبشناسانی ها در هر هفته پایگاه تابستانی در نظر گرفته شده است.

واحد میرداماد؛ آموزش عکاسی و هنر

دانش آموزان واحد میرداماد در هفته نخست برگزاری پایگاه تابستانی از شتبه ۲۱ تیرماه در کلاس های آنلاین شرکت کردند. میردامادی ها هر روز ۴ زنگ کلاس دارند و تا ساعت ۱۴:۳۰ در کلاس ها حاضر هستند. محتوای کلاس های فرهنگی در پایه هفتم شامل تدریس کاردستی های فانتزی و کاربردی، در پایه هشتم شامل طراحی و نقاشی روی سفال و در پایه نهم سوخته کاری روی چرم و چوب است. بازی آنلاین، آموزش تکنیک های عکاسی با موبایل و آموزش مقدماتی نرم افزار فوتوشاپ، از جمله برنامه های دیگری است که دانش آموزان در کلاس های فرهنگی واحد میرداماد یاد می گیرند. هر هفته واحد میرداماد برگزاری کلاس آنلاین در ۱۱۰ زنگ را در برنامه خود دارد. 

واحد پاسداران؛ پیگیری درسی در کلاس های مشاوره

کلاس های آنلاین واحد پاسداران شامل تدریس کتاب های درسی، زنگ پژوهش، زنگ فرهنگی، زنگ مشاوره و زنگ آزمون است. زنگ مشاوره در در پایگاه تابستانی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران با هدف حفظ ارتباط مشاوران و دانش آموزان برگزار می شود. آشنایی با برنامه ریزی تحصیلی، شناخت روش های مطالعه، هدفگذاری تحصیلی، راه های تقویت اعتماد به نفس و پیگیری آموزشی درس ها در هر هفته، برنامه اصلی مشاوران مدرسه در زنگ مشاوره پایگاه تابستانی است. عملکرد آموزشی دانش آموزان در زنگ های آزمون ارزیابی می شود. سطح درسی دانش آموزان و کیفیت تدریس معلمان مدرسه با آزمون های هفتگی سنجیده شده و متناسب با نتایج هر آزمون، برنامه آموزشی هفته بعد تنظیم می شود. دانش آموزان این مدرسه در پایگاه تابستانی هر هفته در ۹۰ زنگ کلاس آنلاین شرکت می کنند.

واحد فرمانیه؛ برگزاری کلاس های تقویتی از دروس قبلی

کلاس های آنلاین پایگاه تابستانی واحد فرمانیه از ۲۵ تیرماه آغاز شد و دانش آموزان در هفته اول روز چهارشنبه در کلاس ها شرکت کردند. فرمانیه ای ها در طول پایگاه تابستانی شنبه تا چهارشنبه هر روز در چهار زنگ از ساعت ۹ صبح تا ۱۳:۴۵ در کلاس های آنلاین شرکت می کنند. برگزاری کلاس تقویتی برای بعضی از دروس سال قبل – مثل عربی پایه نهم – از جمله کلاس های ویژه فرمانیه ها در تابستان است. فرمانیه ای ها از این هفته در بیش از ۱۰۰ زنگ آنلاین حضور می یابند.

واحد دخترانه پاسداران؛ ساخت پادکست و آموزش آشپزی

دانش آموزان دبیرستان دخترانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران هر روز سه زنگ در کلاس های آنلاین شرکت می کنند. دختران پاسدارانی کلاس های هنری ویژه ای در پایگاه تابستانی دارند، از جمله کلاس آشپزی، اینفوگرافیک و ساخت پادکست. پژوهش کلاس دیگری است که دانش آموزان هر پایه هر هفته یک زنگ در آن شرکت می کنند. رباتیک، انیمیشن، نجوم، هوافضا، پزشکی و نانو از جمله رشته های پژوهشی است که در پایگاه تابستانی برای دانش آموزان علامه ای در نظر گرفته شده است. دختران پاسدارانی هر هفته ۶۰ زنگ کلاس آنلاین دارند.

واحد گلستان؛ توجه به دروس عمومی در کنار تخصصی ها

برنامه های آنلاین واحد گلستان از ۲۲ تیرماه هفته گذشته آغاز شد. دانش آموزان واحد هفتم و هشتم این مدرسه شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در کلاس های آنلاین شرکت می کنند. گلستانی های پایه نهم علاوه بر دروس اصلی، در روزهای یکشنبه و سه شنبه در کلاس های دروس عمومی فارسی و عربی هم شرکت می کنند. گلستانی ها هر هفته از پایگاه تابستانی در بیش از ۳۰ زنگ کلاس آنلاین شرکت می کنند.

اخبار پیشنهادی