برگزاری آزمون های هفتگی در واحد پاسداران

دانش آموزان پایه هفتم و هشتم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران در روزهای پایگاه تابستانی در آزمون های هفتگی شرکت می کنند. این آزمون ها برای آمادگی دانش آموزان جهت شرکت در آزمون جامع ۲۳ مردادماه برگزار می شود. سرفصل های این آزمون ها از مطالبی تدریس شده درس های ریاضی و علوم در هفته گذشته برای دانش آموزان است.

«مهدی شریفیان» مشاور آموزشی واحد پاسداران درباره این آزمون ها می گوید: «در هفته گذشته ۲ آزمون برای دانش آموزان پایه هفتم و هشتم برگزار کردیم. دانش آموزان در آزمون ها به سوالاتی از درس های ریاضی و علوم پاسخ دادند. هدف از این آزمون ها برای دانش آموزان پایه هفتم، سنجیدن سطح آموزشی آن ها بود. همچنین قصد داشتیم که بچه ها هم سطح آموزشی مدرسه را تجربه کرده و بر اساس آن برای ادامه تابستان و سال تحصیلی برنامه ریزی کنند.»

به گفته مشاور واحد پاسداران آزمون های هفتگی دانش آموزان پایه هشتم هم با دو هدف برگزار می شود: «آمادگی برای آزمون جامع مردادماه مهمترین هدف ما از برگزاری این آزمون های هفتگی است. همچنین در آزمون اول می خواستیم دانش آموزان از فضای تابستان وارد محیط آموزشی شوند.»

آزمون های هفتگی دانش آموزان پایه هفتم و هشتم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران تا هفته قبل از برگزاری آزمون جامع۲۳ مردادماه ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی